ZNOJENJE GLAVE, VISOK KRVNI PRITISAK, HRONIČNI UMOR, DEPRESIVNI STE… PROVJERITE NIVO VITAMINA D!

Naše nas tijelo upozorava preko pritiska, kostiju, živaca, sna na nedostatak ovog vitamina. Vitamin D smanjuje rizik od stvaranja bakterijskih i virusnih infekcija, srčanih problema i multipla skleroze.

Mnogi ljudi imaju nedostatak vitamina D, a da to ni ne znaju. Ukoliko imate neki od ovih simptoma, provjerite nivo vitamina D u vašem organizmu.

1. POSPANOST I HRONIČNI UMOR – Ukoliko se osjećate umorno tokom dana, čak i kada dovoljno spavate, provjetite nivo vitamina D.

2.  PROMJENE RASPOLOŽENJA – Prisustvo vitamina D može uticati na proizvodnju serotonina, hormona koji utiče na naše raspoloženje.

3.  VISOK KRVNI PRITISAK – Vitamin D je veoma važan za naše srce. Ukoliko ne unosimo dovoljno vitamina D, to će dovesti do visokog krvnog pritiska.

4. SLABOST KOSTIJU I MIŠIĆA – Vitamin D je veoma važan za kosti, zube i mišiće. Ukoliko osjećate bol u ovim dijelovima, to može značiti da imate manjak vitamina D.

5. TUGA I DEPRESIJA – Uglavnom žene koje imaju manjak vitamina D osjećaju tugu i depresiju.

6. PROBLEMI SA VARENJEM – Ljudi koji pate od celijakije i nisu tolerantni na gluten ili imaju problema sa crijevnim bolestima, najvjerovatnije nemaju dovoljno vitamina D.

7.  OSJETLJIVOST NA BOL – Manjak vitamina D izaziva hroničan bol.

8.   PERIODINTITIS ILI PARODONOZA – Čest simptom nedovoljnog vitamina D jeste krvarenje i crvenilo desni.

9.   SLABA FIZIČKA AKTIVNOST – Ukoliko sportisti nemaju dovovljno vitamina D, neće imati ni dovoljno energije, tako da ni njihov učinak neće biti za pohvalu.

10.  GOJAZNOST – Ćelije masti skupljaju vitamin D. Gojaznim ljudima je potrebno više vitamina D nego onim mršavijim.

11.  ZNOJENJE GLAVE – Jedan od prvih simptoma nedostatka vitamina D je znojenje glave. Ovo je veoma rani simptom.

12. SKLONOST ALERGIJAMA – Vitamin D smanjuje pojavu alergija. Ljudi koji imaju manjak ovog vitamina su skloni čestim alergijama.

KAKO NADOKNADITI NEDOSTATAK VITAMINA D?

Vitamin D je vitamin koji se dobija iz Sunca. Starost, doba godine, upotreba kreme za sunčanje, ten i doba dana su faktori od kojih zavisi koliko je nekoj osobi potrebno da se izlaže Suncu. Ukoliko nanosite mnogo kreme za sunčanje, vaša koža neće biti u stanju da upije dovoljno vitamina D. Sunčajte se 15 minuta bez nanošenja kreme, a ako vam koža nije podložna opekotinama, produžite sunčanje i na pola sata dnevno.

Vitamin D se nalazi samo u određenim prirodnim prehrambenim proizvodima. Ipak, pošto mnogi ljudi imaju nedostatak ovog vitamina, postoji i hrana sa dodatkom vitamina D

Hrana sa prirodnim izvorom vitamina D: Losos, Žumance, Sardine, Škampi

Hrana sa dodatkom vitamina D: Sok od narandže, Mlijeko, Jogurt, Žitarice

 

 

Komentari

komentara

error: Content is protected !!