ZNATE LI DA JE ZDRAVIJE IMATI MASNE NASLAGE OKO BEDARA I STRAŽNJICE, NEGO NA STOMAKU ILI LEĐIMA!?

Debljina može puno toga otkriti. Studije pokazuju kako je zdravije nositi težinu oko stražnjice i bedara nego na leđima, struku ili trbuhu gdje su masnoće bliže srcu i drugim organima.

masne-naslage-1Puno je ooba, naročito žena da imaju neke tvrdokorne masne naslage koje jednostavno ne mogu skinuti – možda su to jače ruke, snažniji listovi, deblja bedra, punašno lice.  Neke osobe proganjaju jake nadlaktice, a druge znaju da im stomak nikada neće biti ravan, ma koliko dijeta isprobali.

Prema najnovijim istraživanjima, dokazano je da način na koji se mast nakuplja na određenim dijelovima našeg tijela otkriva puno više o našem zdravlju i ishhrani nego što smo mislili. Evo šta masnoće govore o vašem stilu života.

                  RAVAN STOMAK – POD STRESOM STE!

Za stomak koji izgleda kao da je natečen, a zapravo je „nabubrio“ od sala, glavni krivac je stres. Zato su bankari, zauzete osobe, biznismeni… debeli u području stomaka.

Kad je osoba pod stresom, kortizol se otpušta iz nadbubrežnih žlijezda i uzrokuje da se masnoće koncentriraju na stomaku. Čak i vitke osobe, prema jednoj studiji, imaju veću vjerovatnost da se udebljaju na trbuhu ako su konstantno pod stresom, iako ne jedu previše.
Ovakve osobe ne moraju uporno topiti kilograme u teretani da bi se riješile sala na stomaku. Pretjerivanje u kardiovaskularnim vježbama, kao što je trčanje, može stvoriti višak kortizola, tako da biste kod težih i zahtkevnijih vježbanja trebali uključiti utege, jogu ili fitnes.

Treba provjeriti jesu li masne naslage uzrokovane neuravnoteženim crijevnim bakterijama. Ako jesu – nutricionisti upozoravaju da šećer i žitarice, poput hljeba i tjestenine, hrane crijevne bakterije pa te namirnice treba izbjegavati. Slatkiše, kafu, alkohol, sol i brzu hranu također treba izbjegavati.

Za ravan stomak treba u ishrani koristiti proteine (piletina i ribe), zeleno povrće, slatki krompir, cveklu, masline i avokado. Preporučuje se i plava riba, jer omega masne kiseline usporavaju apsorpciju šećera u probavnom sistemu.

                    JAKI LISTOVI – NEDOVOLJAN SAN

 Ako su vam potkoljenice jake tako da imate poteškoća s navlačenjem visokih čizama ili imate problema sa spavanjem i osjećate da su vam noge često teške i natečene – vi ste umorni!

Iako bi sedam do devet sati spavanja bilo idealno, ali to je u današnjem tempu brtzog života teško ostvariti. Da biste poboljšati kvalitet sna, pokušajte izbjegavati ugljikohidrate i šećer tri sata prije odlaska u krevet.  Kofein i čokolada remete san, ali i previše tekućine prije spavanja, čak bezazlene poput vode, može biti razorno za san budući da će vas vjerovatno probuditi pun mjehur.

Na san može utjecati i nedostatak vitamina B, pa jedite hranu bogatu vitaminom B, poput ribe, govedine, jaja, oraha i jogurta.

           JASTUČUIĆI NA GRUDIMA – PROBLEMI SA UGLJIKOHIDRATIMA

Ako imate višak masnoće na leđima, ispod vrata ili u blizini pazuha, vaše tijelo ne može obraditi ugljikohidrate.

 Savjet je da eliminirate masnoće i to tako da reducirate žitarice i rafinirane ugljikohidrate (poput bijele riže i tjestenine). Polako zatim uvodite u prehranu nerafinirane ugljikohidrate, kao što je divlja riža, heljda i kvinoja. Jedite što više povrća koje je bogato vlaknima i niskog udjela ugljikohidrata.
                       JAKE NADLAKTICE I SALO NA PRSIMA – TOKSINI U OKOLINI

Jake nadlaktice su uglavnom posljedica toksina. Protiv ovog sala se savjetuju triceps vježbe i detoksikacija organizma. Idealna je bikram joga, koja se vježba u sobi ugrijanoj na 40 stepeni. S obzirom da podizanje temperature tijela pomaže eliminaciju nakupljanih toksina u tijelu. Piling kože pomaže da se poboljša cirkulacija.
  SALO I JASTUČIĆI U STRUKU – PREVIŠE ŠEĆERA

masne-naslage-trbuhOvo salo može biti znak da tijelo ima problema s regulacijom inzulina. Izbacite šećer iz ishrane i vrlo ćete brzo uočiti da se struk smanjuje.

Ovakva vrsta masnih naslaga također može biti posljedica stresa pa je dobar put i da sebi priuštite 15 minuta dnevno za opuštanje. Namirnice bogate antioksidansima, poput voća, povrća jarkih boja i zelenog ili bijelog čaja mogu pomoći stabilizirati nivoa šećera u krvi, što smanjuje količinu masti koju tijelo pohranjuje.  

                         PUNI OBRAZI – PREVIŠE ALKOHOLA

 Ako imate lice poput punog mjeseca, a kada se udebljate, najprije vam se vidi na licu, ili se ne možete riješiti podbratka, to je signal da se morate kloniti alkohola.

Smanjite piće i pokušajte barem četiri dana u tjednu ne piti alkohol. Priuštite si masažu lica.

                                     KRUŠKOLIKE OSOBE – GENETIKA

 Osobe, koje imaju tanak struk i ravan stomak, ali velika bedra i jaku stražnjicu, uzroke svoje debljine mogu tražiti uglavnom u genima, rjeđe u ishrani.

‘Kruškolike’ žene, kaže jedna studija, manje vjerovatno obolijevaju od srčanih bolesti i dijabetesa tipa 2 nego žene koje imaju oblik jabuke čija je karakteristika da se masne naslage talože oko sredine tijela.

Za ovakve osobe je važno da izbjegavaju proizvode na bazi soje, poput sojinog mlijeka, sojinog jogurta, edamame graha i tipične prerađene hrane, kao što su hljeb i gotova jela koja ponekad mogu sadržavati soju. Kod skidanja ovog sala mogu pomoći čučnjevi i iskoraci.

Komentari

komentara