Zlatni savjeti za dobru liniju u šestoj deceniji života

Kada uđemo u šestu deceniju, organizam se znatno mijenja. Stoga je neophodno voditi dobre navike i misliti o svom zdravlju

 

Sve godine dugotrajnog sjedenja ipenjanja u stepenice ostavljaju traga na zglobovima i mišićima. Osobe koje su prešle pedesetu osjećaju se ukočenije, te stoga ne smiju zapostaviti fizičku aktivnost.

Ishrana je ključna, te se preporučuje što više povrća i voća, dok smanjiti konzumiranje mesa.

Osim toga, obratite pažnju i na napitke koje pijete. Pijte što više prirodnih sokova, kafu pijte ako možete bez šećera, a izbjegavajte slatka ili zaslađena pića.

Najbolje bi bilo da ujutru za doručak iscijedite sveži sok od pomorandže ili nekog drugog omiljenog voća. Starenje usporava metabolizam, a ako tome dodamo i smanjenju fizičku aktivnost jasno je zašto se potreba za energijom smanjuje.

Dnevne energetske potrebe smanjuju se za 10 posto u dobu od 50 do 75 godina, a u svakoj sljedećoj deceniji trebalo bi da unos smanjite za još 10 posto.

 
Nemojte izbegavati vežbanje

Izaberite ono što vaše tijelo može da podnese. Bilo da je riječ o običnoj šetnji ili treninzima sa tegovima,

Trebalo bi da radite na mišićnoj masi, jer ona opada za dva do tri posto svakih deset godina.

Joga je odlično rješenje -jednostavna je, a tijelo će učiniti gipkim i čvrstim. Neki savjetuju i da nakon 50. godine isprobate povremeni post. Riječ je o periodu u kojem se izmjenjuje period normalne ishrane i period posta, odnosno mijenja se vrijeme kada jedete.

Da bi probava dobro obradila hranu koju jedete, potrebno je određeno vrijeme. Kada periodično postite, tijelo neće imati izvor energije, te zato koristi masnoću iz tijela. Na taj način ćete smršati.

Komentari

komentara

error: Content is protected !!