„Zlatna ribica“ – vježba koja će postati spas za vašu kičmu

Poznato je da kičmu treba čuvati. Ako je ona zdrava – zdravo je i cijelo telo.

Poznati japanski iscelitelj Kacudžo Niši je uvek govorio da razlog svim bolestima treba tražiti u kičmi. Toplo je svima preporučivao svakodnevno praktikovanje  vježbe „Zlatna ribica“. Ova vježba jača kičmu i ima pozitivan uticaj na opšte stanje čovjeka.

U čemu je jedinstvenost ove vježbe?

Vježba „Zlatna ribica“ dovodi u red nerve koji izlaze iz kičmenog stuba, i oslobađa ih pritiska. Ona omogućava, ne samo ispravljanje kičme, već i regulisanje fizioloških funkcija svih sistema i organa, koordinira se rad spoljašnjeg i unutrašnjeg nervnog sistema, poboljšava se snabdevanje krvlju svake ćelije u organizmu, ispravlja se držanje, pojačava se cirkulacija krvi. Osim toga, poboljšava se funkcija crijeva, jetre, bubrega, kože, srca, mozga.

Za postizanje maksimalnog efekta, vježba se izvodi ujutro i uveče, počinjući sa 1 minutom, postepeno dovodeći vreme do 3 minuta. Rezultat će biti uočen već poslije nekoliko dana, i vaše tijelo će vam biti zahvalno. Zavoljećete ovu vježbu.

Vježba „Zlatna ribica“

Početni položaj: lezite na leđa, na ravan ležaj ili pod, licem nagore; ruke istegnite što više možete ih stavite i iza glave; noge su potpuno ispravljene, a stopala su pod pravim uglom u odnosu na trup; nožnim prstima sve vrijeme težite ka licu. Pete i bedra su oslonjeni na pod (naročito potkoljeni dio).

 

Vežba "Zlatna ribica"

 

Prije početka vježbe istegnite se nekoliko puta zaredom dok brojite do „7“ i to oprezno, istežući kičmu na razne strane: petu desne noge vucite po podu napred, a objema ispruženim rukama istovremeno se istegnite u suprotnu stranu; zatim, isto to uradite, ali na lijevu stranu (lijeva peta se kreće po podu unaprijed, a obje ruke istovremeno rastežu kičmu u suprotnu stranu na „7“). Ponovite to 5-7 puta, sa svakom petom i objema rukama.

 

Vežba "Zlatna ribica"

 

Izvođenje vježbe:

Stavite dlanove ispod vratnih pršljenova: savijte laktove, cijelim tijelom težite ka podu, skupite noge, nožni prsti teže ka licu i sve „izbočine“ (tj. potiljak, ramena, karlicu, listove, pete) treba ugibati ka podu. U tom položaju otpočeti sa brzim mrdanjem (vibriranjem) tijela s desna u lijevo, kao riba koja brzo pliva. Pritom, kičma treba da je nepomična, a pokreću se s desna u lijevo samo tabani koji su pod pravim uglom u odnosu na tijelo, i kreće se potiljak.

Zamislite da ste ribica i počnite vibrirati repićem, cijelo vaše tijelo počeće vibrirati. Ovu vježbu treba raditi 1-2 minuta (ili brojati do 120 ili 240).

 

Vežba "Zlatna ribica"

 

 

Kada ležimo sa ispravljenom kičmom na ravnom i tvrdom ležaju ili na podu, istežući maksimalno vrhove prstiju na nogama, i vibrirajući cijelim tijelom čas u jednu, čas u drugu stranu u dužini od 1 do 2 minuta (ili od 120 do 240 puta), pumpanje krvi u vene se pojačava jer se naprežu mišići u svim dijelovima tijela, naročito u venama donjih udova što tjera krv nazad, ka srcu. Pritom se krvotok ubrzava.

Ispočetka biće malo neobično, ali brzo ćete navići i zavoljeti ovu vježbu. Vježba je zaista odlična, tvdim iz ličnog iskustva. Već posle kratkog vremena osjetićete sve njene blagodeti.

(uspesnazena.com)

Komentari

komentara