ŽELITE IZGLEDATI POPUT NAJUSPJEŠNIJIH I NAJSEKSIPILNIJIH MODELA SVIJETA? SAVJETI HAJDI KLUM ĆE VAM POMOĆI U TOME!

Iako je nedavno proslavila 45. rođendan, legendarna manekenka i dalje na modnim pistama ostavlja divljenje za sobom. Poznati njemački supermodel Heidi Klum (45), i pored toga što je majka četvero djece, izgleda zanosno i vitko, a ukoliko imate poteškoća da tijelo dovedete u red pred ljetnu sezonu, njeni jednostavni savjeti će vam pomoći da postignete željenu formu

TAJNA NJENOG USPJEHA

Samo dva mjeseca nakon što je rodila sina, Hajdi Klum je nastavila s pojavljivanjem na modnim revijama, pa čak i na revijama svjetski poznatog donjeg veša “Victorias Secret” (ni manje ni više!), gdje je pokazala svoje zanosne obline. Bebi stomak je jednostavno nestao! Međutim, nije u pitanju nikakva čarolija, već čvrsta disciplina i lični trener Dejvid Kirš. On joj je savjetovao da iz ishrane izbaci ugljene hidrate (šećer, tjesteninu, rižu i hljeb) i umjesto toga da jede povrće, salatu, nemasno meso, jaja (samo bjelance) i da pije proteinske napitke.

klum

– Za doručak pije proteinski napitak, kojeg također može popiti i za večeru. Nakon toga, pravi omlet od četiri jaja, koristi samo bjelance, jer ima manje kalorija. Par sati kasnije, kada dođe vrijeme ručka, kombinuje povrće, meso i salatu a najviše voli lisnato povrće, poput brokula. Meso se uglavnom sastoji od porcije nemasne piletine, a za poslijepodnevnu užinu Heidi voli grickati bademe. I za večeru, ponovo može popiti proteinski napitak ili se počastiti malom porcijom nemasne ćuretine. -govori Dejvid Kirš.

 

 NEMA IZGOVORA, POKRENITE SE!

Odmah nakon što je Hajdi rodila svoje četvrto dijete, Kirš joj je savjetovao da počne šetati bolničkom sobom čim dobije odobrenje od doktora. Novopečene mame bi dan nakon poroda trebale početi hodati laganim i sporim tempom.

klum trcanje

 

 

– Tokom prvih par sedmica, fokusirajte se na istezanje, šetanje i jogu. Obično nakon 4-6 sedmica, uz odobrenje doktora, možete početi koristiti kardio mašine i lagane tegove.- objašnjava Dejvid.

Nedostatak vremena i prenatrpan raspored također  ne smiju biti izgovor za preskakanje vježbanja, a Hajdi Klum je na zanimljiv način riješila ovaj problem.

– Posao mi zaista oduzima puno vremena, pa mi je nemoguće da uspostavim strogu fitnes rutinu. Umjesto toga, odlučila sam da vježbanje uključim u svakodnevni život, bez obzira gdje se nalazila. Ponekad se igram sa djecom i skačemo zajedno na trampolini, ili izađem u šetnju sa svojim psima. Kada sam na putu, u hotelskoj sobi znam odraditi par serija trbušnjaka prije nego što krenem na posao.

Najbolji savjet koji mogu dati je da vježbate sa prijateljem. Oni će vas motivisati i natjerati da ustanete iz kreveta. Također mislim da je važno da svako sebi posatvi realne ciljeve. Na primjer, kada sam počela sa trčanjem, trčala sam dva kilometra pa onda isto toliko šetala, i vremenom sam povećavala pređene kilometre. Na ovaj način ćete sebi povećati samopouzdanje i izdržljivost!

 

VITKA I FIT ZA SAMO DVIJE SEDMICE!

klum trudna

Dejvid Kirš je za Hajdi odredio poseban tretman, u skladu s njenim mogućnostima. U septembru se Hajdi porodila, a već u novembru je imala zakazanu reviju donjeg rublja Victorias Secret. – Takve revije se ne propuštaju, i to je bio svojevrsni lajt motiv za gubljenje suvišnih kilograma. Kao top-model, morala sam to da uradim – izjavila je Hajdi.

 Hajdini trikovi

–     Ništa ne jede nakon 19 sati

  • Grickalice između obroka: bademi i sjemenke suncokreta mogu da vas zasite i pri tome daju energiju, zahvaljujući visokoj koncentraciji kalcijuma.
  • Zeleni čaj sadrži kofein, baš kao i kafa, ali za razliku od nje, podstiče razmjenu materije i varenje. Dakle, umjesto kafe, steknite naviku da pijete zeleni čaj.

TIPIČAN JELOVNIK

Doručak: Kajgana od bjelanaca

Ručak: Ćuretina i povrće na kineski način

Večera: Havajska supa od đumbira i mrkve

Princip

  • Ova dijeta zasniva se na specijalno kreiranom planu ishrane u kombinaciji sa napornim fitnes programom. Dakle, zahtjeva dosta discipline i odricanja, ali se zaista isplati.

 Prednosti

  • Gubi se masnoća i nekoliko centimetara obima na stomaku, nogama, zadnjici, a oblikuju se mišići. Osim toga, intenzivno bavljenje sportom poboljšava raspoloženje i daje novu energiju.

 Nedostaci

  • Nije namjenjena osobama koje ne vole da se bave sportom i koje nisu u kondiciji.

Dejstvo na zdravlje

  • Usljed ishrane na bazi proteina, zadržava se muskulatura, a smanjuje se obim masnog tkiva. Osim toga, dobra kondicija utiče pozitivno i na raspoloženje.

(aura.ba)

 

Komentari

komentara