Zelena dijeta ne iscrpljuje organizam, a vodi vas do idealne težine : SEDMIČNO LAKŠI DVA KILOGRAMA

Ova dijeta je namijenjena svima onima koji ne kozumiraju meso, a željeli bi da se riješe suvišnih kilograma. Najvažnije u “Zelenoj dijeti” je pravilno kombinirati hranu, jer se tako olakšava proces varenja.

Zelena dijeta je izuzetno zdrava, jer je bogata voćem, povrćem i integralnim žitaricama. Sve su to izvori različitih vitamina i minerala. Ovakav način ishrane, baziran na voću i povrću sa velikim sadržajem vlakana, oslobađa organizam od toksina i pomaže vam da se riješite suvišnih kilograma.

REZULTATI: Ova dijeta ne samo da je izuzetno zdrava, nego je i veoma jednostavno, pa je našla svoje pobornike širom svijeta. Samim tim što ćete izvršiti detoksikaciju kompletnog organizma, snabdjećete se i prijeko potrebnom energijom, a ako se budete pridržavali miksanja dozvoljenih namirnica, možete očekivati i gubitak do dva kilograma sedmično, što neće iscrpiti vaš organizam. Dakle, zdravim načinom do idealne težine.

Plan dijete

Ujutro: velika čaša voćnog soka.

Do 12 sati: samo svježe voće.

U podne: svježa salata, svježe povrće, tost od integralnog brašna ili supa.

Glavni obrok: sok od svježeg povrća, krompir, kuhani pirinač.

Večera: Činija miješane salate.

Pravila dijete

Izuzetno je značajno pravilno kombinovati hranu, jer se tako olakšava proces varenja.

Krompir se uvijek jede sa drugim vrstama povrća, kuhanim ili svježim, u vidu salate ili variva.

Organizam se najefikasnije čisti ako jedete voće. Voće nikad nemojte jesti sa nečim drugim niti odmah poslije druge hrane, obavezno ga jedite na prazan stomak.

Nakon voća treba sačekati barem 30 minuta, pa tek onda uzeti drugu vrstu hrane. Voće može da se uzme tri sata nakon krompira i pirinča.

Vodite računa da u toku jedne nedelje jedete različite vrste povrća, jer ćete na taj način snabdjeti organizam neophodnim aminokiselinama.

Mlijeko nikad ne treba miješati sa drugom hranom, nego ga uzimati kao poseban obrok ili međuobrok.

Sir se jede sa povrćem. Uzimajte posne, neslane sireve.

Savjet plus:

Kad se govori o “zelenilu”, definitivno se ne misli samo na voće i povrće. Važnu ulogu u skidanju ili održavanju kilograma, igra i začinsko bilje. Ako želite umjesto dva, izgubiti i više kilograma sedmično, u režim dijetalne ishrane ubacite i sljedeće začine:

Kadulja, koja smanjuje osjećaj gladi, kao i apetit,

Pelin, koji sadrži eterično ulje, koje smanjuje želju za slatkišima,

Komorač, koji potiče probavu i time ubrzava metabolizam i sagorijevanje masti,

Kopar, koji ubrzava metabolizam i sprečava zadržavanje vode u organizmu,

Lavanda, čije gorke tvari razgrađuju masti i tope suvišne kilograme

Čubar takođe sadrži gorke tvari koje ubrzavaju razgradnju masti,

Ruzmarin ubrzava sagorijevanje kalorija, razgrađuje masti i zateže tkivo,

Peršun sadrži mnogo vitamina C, koji potiče razgradnju masti, te pospješuje izlučivanje vode iz tijela,

Mažuran sadrži gorke tvari koje ubrzavaju razgradnju masti.

(aura.ba)

 

Komentari

komentara