Zelena boginja: IZBJEGNITE POPODNEVNI UMOR NAPICIMA SA ŠPINATOM

Svima nam je poznat osjećaj kad u popodnevnim časovima naglo počnemo da gubimo koncentraciju i osjećamo pospanost. Polusatni popodnevni san bio bi idealno rješenje, ali obično ne možemo sebi priuštiti taj luksuz jer nismo završili planirane obaveze.

Zato, po nepisanom pravilu, posežemo za šoljicom kafe, koja uglavnom rješava problem, ali postoje i oni dani kad ni dodatna doza kofeina ne pomaže. Upravo u takvim situacijama mogu pomoći napici čiji je glavni sastojak špinat, koji će revitalizovati organizam i dati nam energiju da nastavimo dalje.

Svi koji su odrasli uz crtanog junaka Mornara Popaja još u djetinjstvu su naučili lekciju da špinat daje dodatnu snagu, a razlog tome je što je ovo povrće bogato cinkom, proteinima, vlaknima i vitaminima.

U nastavku pogledajte verzije smoothieja od špinata, koje ćete jednostavno pripremiti tako što sve sastojke stavite u blender i mutite dok ne dobijete kompaktnu smjesu, a koja će vam pomoći da dobijete potrebnu energiju.

Voćni smoothie

Iako ima samo četiri sastojka, ovaj smoothie revitalizovaće vaše tijelo, a njegov dodatni bonus je činjenica da je odličan i za kožu. Zahvaljujući ananasu ima izvrstan tropski ukus.
Sastojci: 2 šolje špinata, 1,5 šolja vode, 1 šolja sjeckanog ananasa, 1 avokado

Energetski napitak

Da li ste znali da chia sjemenke sadrže više omega-3 masnih kiselina od lososa? Upravo je zbog tog sastojka ovaj smoothie djelotvoran u borbi protiv umora, a osim toga, sadrži i vlakna, proteine i veliki broj minerala. S druge strane, mango i pčelinji polen daju mu neodoljiv ukus.
Sastojci: 2 šolje špinata, 1,5 šolja vode, pola šolje smrznutog manga, 1 kašika lanenog sjemena, 2 kašike pčelinjeg polena, 1 kašičica chia sjemenki

Zelena boginja

Ovaj slatko-gorki smoothie sa špinatom i listovima maslačka bogat je vitaminima A, C, E i K, a zahvaljujući tahiniju priuštićete vašem organizmu važne minerale, kao što su fosfor, lecitin, magnezijum, kalijum, kalcijum i gvožđe.
Sastojci: 2 šolje špinata, šaka listova maslačka, 1,5 šolje vode, 2 kašike tahinija (namaz od mljevenog susama), pola šolje grožđa, 1 kašika lanenog sjemena

 

error: Content is protected !!