ZDRAVO MRŠAVLJENJE: Više vode, manje proteina!

Dijeta s povrćem i voćem

Osnovni princip dijete, jeste uzimanje hrane sa velikim procentom vode. Poželjno je da uzimate hranu koja sadrži čak 70 posto vode. Takva (biljna) hrana ispire toksine i smanjuje tjelesnu težinu…

U dijeti koju vam u ovom broju magazina Aura predstavljamo, izuzetno je značajno pravilno kombinovanje hrane, čime se olakšava proces varenja. Tako, krompir i meso nikada ne uzimajte zajedno. Sa mesom ne bi trebalo da jedete ni rižu, knedle, sir, a svakako ni hljeb.

Možete da kombinujete dvije vrste mesa, ali ne i meso sa jajima. Organizam ćete najefikasnije očistiti ako jedete voće, a dozvoljene su i velike količine povrća. Zbog toga ova dijeta i nosi ime “Dijeta s voćem i povrćem”.

Voće nikada ne jedite u kombinaciji sa nečim drugim, niti odmah poslije druge hrane. Obavezno ga jedite na prazan stomak, pa neka baš voće bude ono čime ćete započeti dan. Poslije uzimanja voća, sačekajte 30 minuta, pa tek onda uzimajte drugu hranu. Ako uzimate hranu koja nije voće, sačekajte tri do četiri sata da biste ponovo uzeli voće.

Proteine ne bi trebalo da unosite previše, jer opterećuju organizam. Također, važno je da znate da je za vašu liniju najbolje da meso jedete samo jedanput dnevno. Za vašu liniju će biti još bolje ukoliko ishranu kombinujete sa vježbama – minimalno 20 minuta brzog hoda ujutru ili nešto duža šetnja.

Dijeta sa voćem i povrćem se sastoji od nekoliko krugova od po pet dana, a koje ponavljate sve dok ne otopite sve suvišne kilograme. Isto tako, preporučljivo je da poslije svakog kruga dijete dva dana jedete normalno, ali umjereno.

 

PRIMJER JELOVNIKA

DAN 1

Doručak: Tanjir svježeg voća, dvopek, kafa.

Ručak: Voće, kuhano jaje, 1 kiselo mlijeko.

Večera: 2 paradajza, 2 kuhana jaja, 1 krastavac, 2 dvopeka.

DAN 2

Doručak: Tanjir voća, dvopek, kafa.

Ručak: Voće, kuhano jaje, 1 kiselo mlijeko, 2 dvopeka.

Večera: 125 grama kuhane teletine, 1 paradajz, voće, 1 dvopek.

DAN 3

Doručak: Voće, dvopek, kafa.

Ručak: Voće, kiselo mlijeko, 2 krastavca.

Večera: 125 grama kuhane teletine, voće, dvopek.

DAN 4

Doručak: Voće, dvopek, kafa.

Ručak: 125 grama sira, 1 paradajz, 1 dvopek.

Večera: 125 grama kuhane teletine, voće, dvopek.

DAN 5

Doručak: Voće, dvopek, kafa.

Ručak: 200 grama kuhane teletine, 1 paradajz, 1 dvopek.

Večera: 500 grama kuhanog povrća, 1 jaje, 1 paradajz.

 

Mliječni proizvodi?
Mlijeko: Piti samo, npr. za doručak uz voće, ili večeru. No, ako ne volite ukus “praznog” mlijeka, dodajte mu kašičicu ječma u prahu, zobene pahuljice ili musli. Povećavate količinu biljnih proteina i osiguravate kalcij.

Sir: Jesti ga sa salatom i povrćem, npr. za ručak. Izbjegavati žute i topljene sireve.

Jogurt: Jesti ga sa salatom, npr. za ručak.

Maslac: Kombinovati sa ugljenim hidratima.

 

SAVJETI I INFORMACIJE PLUS

Svi mliječni proizvodi, osim maslaca, stvaraju kiselinu.

Kafa: Stvara kiselost u krvi, pa je potrebno više vode da se neutrališe. Jasno je da se tako povećava tjelesna težina.

Preporučuju se čajevi.
Čokoladu treba izbjegavati.
Med umjesto šećera: Umjesto bijelog šećera, koji vas puni “praznim” kalorijama, uzmite med. Med podiže imunitet, olakšava apsorpciju proteina i ubrzava metabolizam.
Vino fermentiše, pa se svaka hrana u dodiru sa njim kvari. Može se piti vino na prazan stomak.
So koristiti što manje, jer vezuje vodu što povećava tjelesnu težinu.
(aura.ba/arhiva magazina Aura)

Komentari

komentara