ZDRAVO MRŠAVLJENJE: Detoksikacijska dijeta – da bljesnete punim sjajem

Da biste ovog ljeta bljesnuli punim sjajem, poklanjamo vam dijetu koja vam može pomoći da jednostavno izgubite par kilograma, a da pri tome zdravo mršavite. Detoksikacijska dijeta treba se zasnivati na sezonskim namirnicama, poželjno onima koje su karakteristične za podneblje u kojem živite. Osnovu prehrane trebalo bi da čine voće i povrće. Od voća, prednost valja dati jabukama, kruškama, te grejpu. Voće nikako nemojte jesti iza glavnog jela, već barem dva sata nakon njega.

Od žitarica prednost treba dati ječmu, prosu, heljdi i raži, a smanjiti proizvode od bijelog pšeničnog brašna. Mliječni proizvodi neka budu malomasni, a crveno meso pokušajte konzumirati što manje. Mlijeko nikako nemojte piti nakon mesnog ili ribljeg obroka, već ga kombinirajte s hljebom, zdravim kolačima i drugim žitaricama.

 

Povrće, voće, čajevi i voda

Detoksikacija organizma i regeneracija metabolizma može se jednostavno

provesti ako se pridržavate slijedećih savjeta:

U prvoj polovini dana konzumirajte pretežno ugljikohidrate i svakako doručkujte. Doručak je obrok koji regulira osjećaj gladi tokom cijelog dana.

U drugoj polovini dana dajte prednost proteinskoj hrani, posebno ribi i mesu peradi, te izbjegavajte obilne večernje obroke.

Supe vam mogu biti posebno korisne prilikom detoksikacije. Ne zaboravite na jednostavan način uklanjanja suvišne masnoće iz supe. Jednostavno ostavite je da se ohladi i na površini će se stvoriti tanki sloj krute masti. Ovaj sloj treba ukloniti i baciti.

Nemojte preskakati obroke i izbjegavajte duže gladovanje tokom dana. Ovakvo će ponašanje izazvati nepotrebno prejedanje

Uživajte u maštovitim povrtnim salatama, one osiguravaju cijeli niz visokovrijednih tvari koje pomažu metabolizam, jačaju odbrambenu sposobnost tijela i čiste organizam od otrova. Salate začinite kvalitetnim ekstra djevičanskim maslinovim uljem.

Visokovrijedni fermentirani mliječni proizvodi koji sadrže probiotike pospješit će probavu i ojačati imunološki sistem. Ne zaboravite na jogurt, acidofil i kiselo mlijeko!

Povrće i voće neka bude temelj vaše prehrane.

Nekoliko puta dnevno pijte biljne čajeve i obilje mineralne izvorske vode.

TRODNEVNI PLAN ISHRANE

  1. dan

 

Buđenje – 2,5 dl izvorske vode

Doručak: šoljica zobenih pahuljica s jednom kašikom lanenog sjemena, 2 dl mlijeka ili jogurta, 1/2 šoljice svježeg bobičastog voća (borovnice su odličan izbor), 2,5 dl izvorske vode, zeleni ili crni čaj.

Ručak: srdele na grillu (250 g), blitva s krompirom na maslinovom ulju (1 šoljica), 2 šoljice  salate (prema izboru: zelena salata, paradajz, s ekstra djevičanskim maslinovim uljem i svježe iscijeđenim limunovim sokom, kriška dinje i 1/4 šoljice svježeg bobičastog voća, 2,5 dl izvorske vode

Popodnevni međuobrok: jabuka, 180 ml običnog jogurta, 1/4 šoljica bućinih sjemenki, 2,5 dl izvorske vode.

Večera: odrezak tune s grilla (150 g), 2 šoljice salate s ekstra djevičanskim maslinovim uljem i svježe iscijeđenim limunovim sokom, 1/2 šoljice povrća pripremljenog na pari (odličan izbor su šparoge, brokula ili špinat), 1 manje integralno pecivo, 2,5 dl izvorske vode.

Večernji zalogaj: 1/4 šoljice bobičastog voća, 3 – 4 badema, čaj od komorača i anisa.

  1. dan

 

Buđenje – 2,5 dl izvorske vode

Doručak: šoljica zobenih pahuljica s jednom kašikom lanenog sjemena, 2 dl obranog mlijeka ili jogurta, zeleni čaj, kruška.

Doručak – Grejp

Ručak – supa od povrća (mrkva, grašak, krompir, 1 luk, jedna čehna bijelog luka, dva zrna bibera, celer, paradajz). Kuhati dok povrće na bude gotovo, ispasirati, dodati kašiku maslinovog ulja i ostaviti da odstoji poklopljeno 10 min.), 200 g pilećih prsa na grillu, radič – (150g) začinjen aceto balsamicom i 1 kašikom  ekstra djevičanskog maslinovog ulja, 2,5 dl mineralne vode.

Užina: jabuka, 180 ml običnog jogurta, 1/4 šoljice bućinih sjemenki, 2,5 dl izvorske vode.

Večera: Fritaja sa šparogama, salata od ribane mrkve i cvekla začinjena sokom od limuna, 1 manje integralno pecivo, čaj od koprive.

  1. dan

Buđenje: 2,5 dl izvorske vode

Doručak: hrskavi musli s niskim udjelom masnoće, 3 dl tekućeg jogurta s okusom jagode, 1 banana, zeleni čaj.

Međuobrok: 2 jabuke.

Ručak: supa od koprive (250 ml), ravioli punjeni sirom i rukolom (250 g), šopska salata (1 zdjelica), 2,5 dl mineralne vode.

Užina: kruška, šaka badema, pola šoljice miješanog suhog voća, 2,5 dl izvorske vode.

Večera: kuhana raštika s maslinovim uljem (2 šoljice), pureći odrezak (200 g) pripremljen na grill tavi, manje integralno pecivo, čaj od kamilice.

 

Komentari

komentara

error: Content is protected !!