Zdrave novogodišnje odluke: BORAVAK U PRIRODI JE TERAPIJA ZA DUŠU I TIJELO, LIJEK ZA DEPRESIJU I KRVNI PRITISAK

Početak Nove godine je savršeno vrijeme da u svoj život unesete neke pozitivne  promjene. Jedna od najzdravijih odluka koje možete donijeti je da što više vremena provodite na otvorenom, jer ćete se nakon samo nekoliko sedmica uvjeriti u prirodne blagodati.

Priroda nas odmara, jača naš imunološki sistem, daje snagu i to besplatno. Bez obzira na godišnje doba, uvijek za sebe možemo i moramo izdvojiti nekoliko trenutaka za sebe i svoje zdravlje. Brona istraživanja su pokazala da je kvalitetan svjež zrak neophodan za dobro zdravlje. Po mogućnosti, svako od nas bi se trebao izlagati čistom zraku barem 30 minuta dnevno. Na ovaj način, poboljšava se cirkulacija krvi a organizam se čisti od nakupljenih toksina.

Zaputite se na planinu  i dok lagano šetate, skoncentrišite se na disanje. Pustite da vam svježi planinski zrak ispunjava pluća dok iz misli izbacujete svu lošu energiju. Dišite polako, sa dubokim udahom i izdahom. Ovu vježbu ponavljajte deset puta. Nakon toga, vratite se na uobičajen način disanja i pokušajte da zamišljate kako svakim udahom velika energija ulazi u vaše tijelo i okrepljuje vas.

Ako na planinu odlazite kako bi poboljšali krvnu sliku, što je jedna od dokazanih koristi boravka na višim nadmorskim visinama, trebate znati da učina i poboljšanje možete očekivati tek nakon dvije sedmice, nakon čega u krvi raste broj eritrocita i ubrzava se prijenos kisika u krvi.

ISCJELITELJSKA MOĆ ZEMLJE

Prema vjerovanjima mnogih drevnih naroda, Zemlja je naša majka jer smo svi od nje potekli, i svi osjećamo opređenu povezanost sa njom. Budući da iz Zemlje rastu biljke te ona drži na sebi sve živo i neživo, ona je uporište za život. Mnogo je religija vjerovalo da je plodna Zemlja iz koje se razvija život, zapravo žena koja odgaja i iscjeljuje čovječanstvo.

Vremenom su se razvili brojni ljekoviti rituali kojima ljudi nastoje da iskoriste njene moći. Kada je lijepo vrijeme, zaputite se na najbližu planinu ili park, lezite na travu i pustite da zemlja upije svu negativnost iz vaše aure. Nakon samo 10 minuta osjećat ćete se bolje i raspoloženije, i imat ćete novi pozitivan pogled na svijet.

Tokom zimskih mjeseci, dobro se obucite, sjednite na zemlju i dodirnite je rukama. Recite naglas šta vas muči i zamolite je za pomoć. Možete joj čak povjeriti i neku tajnu koju ne smijete nikime da kažete. Povezujte se sa Zemljom kad god možete jer nam ona daje sigurnost, stabilnost i osjećaj rasterećenosti.

TERAPEUTSKI POJ PTICA

Možemo se složiti da nema ljepšeg osjećaja na svijetu od šetnje šumom koja odjekuje pjesmom ptica.

Iako ćemo ih teže čuti u zimskim mjesecima, možemo se snaći nekim jednako učinkovitim alternativama, poput audio snimaka na You Tube-u, i uživati u njihovim pjesmama dok čitamo ili meditiramo. Nauka je u posljednjih nekoliko godina dokazala da jutarnja pjesma ptica ima snažna terapeutska svojstva, da smiruje, liječi živce, te da pozitivno djeluje na čitav organizam.

Jedan od najpoznatijih slučajeva koji dokazuju ove tvrdnje, je primjer Amerikanca Nika Britana, koji je tokom puta od kuće do posla doživio srčani udar, a potom i moždani, zbog čega je više od godinu dana proveo vezan za krevet, i malo ko je vjerovao da će se ikada oporaviti i progovoriti. Upravo mu je slušanje snimaka ptičje pjesme pomoglo da prebrodi ovu životnu krizu.

Ako baš niste u prilici da često odlazite na izlete u prirodu, svoje svakodnevno okruženje možete obogatiti mirisnim biljem koje će pozitivno djelovati na vašu psihu. Dnevni boravak i radni prostor ukrasite saksijama sa aromatičnim biljem koje će vas momentalno oraspoložiti. Kad gos ste zatrpani obavezama ili izloženi stresu, zastanite na trenutak i uživajte u mirisima ružmarina, bosiljka ili mente.

JEDNOSTAVNA VJEŽBA ZA MIR U DUŠI

Ovu vježbu je najbolje raditi tokom zimskih mjeseci. Izaberite mjesto u vašem domu gdje se najudobnije osjećate i koji će vam pomoći da vratite unutrašnjim mir. Ukrasite ga tako da vas podsjeća na prirodu, i tokom deset dana meditirajte na odabranom mjestu oko pola sata.

Mirno i duboko dišite, zamišljajte da ste okruženi zelenilom i prelijepim rastinjem, dok se iznad vas proteže plavo nebo. Pustite snimak ptičje pjesme, i pokušajte da emotivno doživite to okruženje. Po završetku vježbe, osjećat ćete se raspoloženo i nećete imati potrebu za popodnevnim spavanjem.

Biće vam potrebno da provedete petnaestak minuta opuštajući se u svom kutku, nakon čega ćete osjetiti priliv nove energije.

(aura.ba)

Komentari

komentara