Zdrave namirnice koje jedu doktori: MORSKI I ORAŠASTI PLODOVI SPAŠAVAJU ŽIVOT

Zdrava prehrana može vam spasiti život, a koje su namirnice najbolje, saznajte u nastavku teksta

Kako starimo, tako je i svaki obrok sve važniji, i dok ne postoji recept za savršeno zdravlje, naučnici ističu kako je sve više podataka o tome koju hranu treba jesti kako bi očuvali svoje zdravlje. U nastavku teksta liječnici, stručnjaci u svom području, otkrivaju kako se to oni hrane, a sve u cilju zaštite zdravlja.

 

 OBROK KOJI CRIJEVA VOLE

  • Nazivam ovo “sretnim obrokom za crijeva” jer sadrži mnoge komponente odlične u borbi protiv raka- izjavio je dr. Mark Welton, šef odjela kirurgije u bolnici Palo Alto u Americi.

Mark Welton

On kombinuje procesuiranu zob i onu cjelovitu, kuha ih u vodi 10-ak minuta te obroku dodaje lanene sjemenke i zobene mekinje, jer tako obroku dodaje i omega 3 masne kiseline. U tavu stavi malo vode te dodaje susam, pistacio te malo indijskog oraščića. Na kraju dodaje borovnice radi antioksidanata i vitamina. Naglašava da ako si priuštite ovakav doručak često, onda si možete ponekad priuštiti i ne tako zdrav obrok u kojem ćete uživati.

JEDNOSTAVAN RUČAK

  • Ja volim burgere, chilli i salatu- kaže dr. Jordan Berlin, direktor onkologije u bolnici Vanderbilt-Ingram.
  • Pazim na unos proteina i vlakana, pa se trudim svakog dana pojesti i 5 do 9 voćki ili nekog povrća, i vjerujem kako su takve svježe namirnice odličan način prevencije- zaključuje.

Jordan Berlin

 NAMIRNICA KOJA SPAŠAVA ŽIVOT

Onkolog iz Denvera, dr. Robert LaPorte, kaže kako će u svakom restoranu prvo potražiti ribu jer omega 3 masne kiseline dokazano štite zdravlje krvožilnog sistema i srca, a sada se već glasno i spominju dobrobiti kada je u pitanju prevencija raka dojke, prostate i crijeva.

Ne jede puno procesuiranog mesa i izbjegava tjestenine, kolače koliko može jer su prepuni šećera.

 MASNE GRICKALICE SE NE JEDU

  • Ključ za pravilnu prehranu je izbjegavanje svakodnevnih iskušenja- kaže profesor urologije iz Los Angelesa.
  • Izbjegavanjem masnih, slatkih grickalica je ključno. Kada vas napadne glad, napravite što i on – pojedite malo tune iz konzerve.

 

   PRAĆENJE PLANA PREHRANE

  • Pokušavam pratiti plan prehane koji se zove „South Beach Diet“ jer dobro razlikuje dobre od loših masnoća -, navodi dr. Nicholas DiBella, onkolog u centru za liječenje raka Rocky Mountain Cancer Centers.

 

  • Za mene to znači da jedem puno morskih plodova i orašastih plodova jer sadrže omega 3 masne kiseline. Za ručak obično jedem sendvič od puretine, jabuku i malo sira. Jedem puno nemasne govedine – zaključio je.

  GOVEDINA KOJU TREBA IZBJEGAVATI

  • Malo je stvari za koje mogu reći da je konstanta u životu, a to je sigurno i crveno meso. Ali, ja ga ne jedem često, ne više od jednom sedmično. Savjet da prženo meso isto tako nije zdravo je tačan i valja slijediti preporuke stručnjaka – , ističe Charles Fuchs, epidemiolog u Bostonu.