ZDRAV OBROK: HLJEB OD KOPRIVE I VARIVO OD POVRĆA

Ovo je nutritivno bogata hrana koja je lagana za probavu, a dodatni plus je taj što će nam pomoći da lako skidamo suvišne kilograme

Nakon dugih zimskih mjeseci potrebna nam je nutritivno bogata hrana koja je lagana za probavu. Svježe povrće je tako najbolji izbor, a dodatni plus je taj što će nam pomoći ukloniti višak kilograma nakupljen preko zime.Kombinirajte sezonsko povrće s drugim zdravim namirnicama i pripremite lagano varivo bez zaprške.

Uz njega poslužite hljeb s koprivom i dobit ćete savršen ljetni ručak.

POTREBNO JE ZA HLJEB: 1 šoljica heljdinog brašna, 1 šoljica zobenog brašna, 1 čajna kašika praška za pecivo, 1/1 čajne kašike sode bikarbone, 1 čajna kašika himalajske soli, 3 kašike cha sjemenki, 1/1 šoljice maslinovog ulja, 1 šalica jogurta, 1 šaka svježih kopriva i 1 supena kašika sušenog ružmarina

ZA VARIVO JE POTREBNO: 1 mladi bijeli luk, 3 mrkve, 2 poriluka srednje veličine, 1 šalica smrznutog graška, 4 krompira, 3 kašike maslinovog ulja, 1 čajna kašika kurkume u prahu, crni biber, himalajska sol, mlijeko od zobi (NAPOMENA: šoljica je od 2,5 dl)
Priprema hljeba:

  1. Uberite listove svježe koprive, operite ih i prelijte 1 litrom kipuće vode. Ocijedite ih i ostavite ohladiti. Ohlađene koprive sitno nasjeckajte.
  2. Ostatak vode u kojoj su bile koprive ohladite i upotrijebite za pripremu veganskog jaja – pomiješajte 3 jušne žlice chia sjemenki i 9 jušnih žlica vode. Povremeno promiješajte.
  3. Zagrijte pećnicu na 180 °C.
  4. Pomiješajte suhe sastojke u jednoj posudi (heljdino i zobeno brašno, prašak za pecivo, sodu bikarbonu i himalajsku sol) te mokre sastojke u drugoj (namočene chia sjemenke, maslinovo ulje i jogurt). U mokre sastojke umiješajte sjeckanu koprivu i sušeni ružmarin.
  5. Pomiješajte zajedno sastojke iz jedne i druge posude.
  6. Manji pleh obložite papirom za pečenje i kašikom stavite smjesu u pleh te poravnajte.
  7. Pecite 50 – 60 minuta, odnosno dok hljeb ne poprimi zlatno-smeđu boju (provjerite čačkalicom nakon 45 minuta pečenja).
  8. Pečeni hljeb ostavite da se potpuno ohladi. Ohlađeni hljeb narežite na tanke šnite.

Priprema variva:

  1. Povrće (bijeli luk, mrkvu, krumpir i poriluk) očistite, operite i nasjeckajte – bijeli luk i poriluk na kolutiće, a mrkvu i krompir na kockice.
  2. Nasjeckani mladi bijeli luk pirjajte na maslinovom ulju.
  3. Kada bijeli luk omekša, dodajte mrkvu i poriluk pa nakon nekoliko minuta pirjanja zalijte vodom. Dodajte krumpir.
  4. Kada zakuha dodajte grašak. Posolite i popaprite po želji. Kuhajte sve dok povrće ne bude kuhano.
  5. Na kraju dodajte 2 dl zobenog mlijeka i kurkumu te kratko prokuhajte. Po želji dodajte soli i biber.

Toplo varivo poslužite uz hljeb s koprivom i uživajte u okusima i mirisima ljeta

Komentari

komentara

error: Content is protected !!