Zbogom žuljevima: Dame, hodanje u štiklama ne mora značiti bol i mučenje

Žuljevi i pritisak na nogama samo su neki od neprijatnih posljedica nošenja visokih potpetica.

Odaberite pravi model

Ako tek počinjete da nosite štikle, počnite s platformama. Ako ipak zbog određene prilike birate salonke, pripazite dobro da odaberete one koje su prijatnije za hodanje i u kojima se osjećate stabilnije.

Razlika u centimetru ili dva potpetice i te kako može “učiniti čuda”. Odaberite model i svakako prošetajte par koraka u njima prije nego što ih kupite. Ako vas već sada bole noge, zamislite kako bi u njima trebalo stajati cijeli dan i znaćete je li taj model za vas.

Birajte deblju petu

Štikle s ultra tankim potpeticama su seksi, ali jako je teško održavati ravnotežu na takvim cipelama, posebno ako tek počinjete hodati u štiklama.

Zalijepite prste

Zvuči čudno, znamo, ali stručnjaci savjetuju kako je dobra ideja zalijepiti treći i četvrti prst jer će to smanjiti pritisak na stopalu kada hodate u štiklama.

Raširite cipele

Obucite debele vunene čarape i “uvucite” noge u cipele. Hodajte u njima po kući i malo ih “zagrijte” fenom za kosu. Od vrućine će materijal početi da se širi.

Koristite jastučiće

Na tržištu postoje razni jastučići koje možete umetnuti u cipele, a koji bi trebalo da smanje bol i pritisak. Isprobajte ih i nađite onaj koji vama i modelu cipele koji prefrerirate, najviše odgovara.

Komentari

komentara