Zbog ovih navika idete u rikverc: KAKO NA PRIRODAN NAČIN SMANJITI APETIT?

Život u savremenom dobu ima brz tempo i jak apetit. Brzo se hranimo i nedovoljno posvećujemo svom tijelu koje je stalno izloženo stresu. Treba usporiti i napraviti promjenu: misli, navika i načina ishrane! Treba smanjiti apetite

Hrana kao utjeha
Zatim: Stalno jedem zato što mi je dosadno. Hrana me čini sretnim!

Hrana svakako predstavlja zadovoljstvo ukoliko u njoj uživamo na ispravan način. Međutim, ima toliko stvari koje čine zadovoljstvo u životu svakog čovjeka, toliko stvari koje će učiniti život zanimljivijim, zdravijim! Neka hrana bude vaše zdravlje!

Pretjerano konzumiranje hrane je pogrešan način uživanja u njoj. Time podstičemo gojaznost kao jednu od posljedica, što kasnije utiče na samopouzdanje.
Zatim slijede dijete, suplementi, razne tablete i pilule za mršavljenje, magični napici koji će preko noći dati idealan stas: izgladnjivanje. Čitav stres na kraju trpi tijelo i zdravlje.

Rasporedite obroke
Značajno je, prije svega, sagledati količinu hrane koju unosimo na dnevnom nivou. Obilni obroci (da li je to ručak ili večera kada sebi dajemo oduška i prekinemo ograničenja!), vrijeme između obroka, da li postoji užina ili ne i da li pod užinom podrazumijevamo slatkiš ili grickalice: sve to utiče na izvjestan,, trening“ apetita i želju za hranom. Obroci treba da budu svakako manji i da ih ima više jer se time održava sitost i ne dolazi se do gladovanja.

Užine bi trebalo da sadrže voće, mahunarke, koštunjavo voće, zdrave slatkiše, kao što je crna čokolada.

Stručnjaci savjetuju da je idealno da imamo tri obroka i dvije užine u toku jednog dana. Neka broj sati između obroka bude manji, tako će i obroci biti manji i nećete gladovati. Jedite na vrijeme i trudite se da ne zaboravite kada ste imali prethodni obrok. Takođe, idealno je napraviti plan za nedjelju dana. Uvedite ribu, žitarice, probiotske mliječne proizvode. Osmislite sami svoje obroke! Povedite računa koje su to namirnice koje bi trebalo smanjiti i koje loše utiču na vaš apetit.

Voda
Voda je neophodan izvor života i jedan od prirodnih načina da smanjite apetit! Preporuka je da se voda pije pola sata nakon obroka; kao idealan detoks, prije doručka se preporučuje čaša vode, jer time čistimo organizam od nagomilanih toksina i pripremamo ga za normalno funkcionisanje tokom cijelog dana.

Vodu ne treba piti samo kada osjetimo žeđ. Idealan unos vode u toku dana je otprilike 1,5 l i sve preko toga, naravno obazrivo, jer svaki organizam ima svoje posebne potrebe. Tako da, posebni ste i uživajte u tome! Takođe, centar za glad je bizak centru za žeđ, te tako možete ,,slagati organizam“ i regulisati osjećaj gladi na neko vrijeme.

Zeleni čaj
Zeleni čaj je idealno prirodno rješenje za smanjenje apetita. Navodi se da zeleni čaj posjeduje vitamine A, B1, B2, B3, C, E i K, kofein, tanine, minerale i bogat je antioksidansima. Utiče na crevnu floru, pročišćava, detoksuje i jača organizam. Možete ga ljeti držati u frižideru, ili u hladnim danima konzumirati kao topli napitak, ili mu možete dodati malo mlijeka i dobijate fantastičnu užinu.