Zašto je vitamin C najbolji prijatelj mladolike, svježe i njegovane kože

 Bjuti rituali i navike vezane za njegu kože razlikuju se od tipa kože i starosne dobi. Nisu sve kreme, losioni, fluidi i serumi jednako primjenjivi i djelotvorni, a i potrebni u svim godinama.

Nakon 30. godine za većinu žena počinje period potrage za idealnim setom proizvoda za njegu, krema i seruma koje umanjuju tragove starenja, ali ujedno i hrane i hidriraju lice. Sastojak svih proizvoda za kožu, nakon 30.godine, a ukoliko želite da vaša koža sija, bude manje umorna i bez bora – bez daljnjeg je vitamin C!

 Zašto vitamin C?

Upoznajući se sa blagodatima vitamina C, ubrzo je postao neizostavan dio svakodnevne bjuti rutine njege mnogih žena.

Nedostatak C vitamina u koži uzrokuje dehidrataciju i pojavu bora. Vitamin C je esencijalan u njezi lica nakon 30. godine jer proizvodi kolagen koji održava kožu čvrstom i zategnutom, a samim tim i mladolikom.

Takođe, ima važnu ulogu u sposobnosti kože da se zaštiti od gubitka vode. Zato će tokom korišćenja preparata sa prisustvom vitamina C koža postati sjajnija i svježija, bez tragova umora.

 Pravilna upotreba

Naravno, kao i sve proizvode za njegu, preparat treba prilagoditi tipu kože. Ukoliko se pravilno koristi, efekti će vrlo brzo biti vidljivi, a kako kažu dermatolozi – najbolji rezultati postižu se kombinovanjem seruma i kreme. Pored toga, obratite pažnju da ga ne kombinujete sa svim sastojcima, kao što je na primjer niacinamid, a za potpuni učinak pronađite proizvod koji sadrži kombinaciju vitamina npr. B, C i E.

Damama mlađim od 35 godina preporučuje se blaga krema koja osigurava cjelodnevnu ili cjelonoćnu hidrataciju, dok bi starije trebalo da koriste one za revitalizaciju i učvršćivanje kože.

 

  KOJE NAMIRNICE SADRŽE VITAMIN C?

Chilli papričice: Pola šoljice narezanih chilli papričica sadrži 107.8 mg vitamina C, a naučnici sa Sveučilišta u Buffalu otkrili su kako su papričice bogate kapsaicinom, spojem koji ih čini ljutima, a pomaže ublažiti bolove u mišićima i zglobovima.

Crvena paprika: Šoljica narezanih crvenih paprika sadrži skoro tri puta više vitamina C od naranča. Također, ovo povrće bogato je vitaminom A koji je izvrstan za zdravlje očiju.

Zelena paprika: Šoljica zelenih paprika sadrži dnevnu dozu unosa vitamina C, a također su dobar izvor hranjivih vlakana koji pomažu u radu metabolizma i probave.

Kelj: Kelj je bogat vitaminom A te vitaminom K, a sadrži 80 mg vitamina C. Nadalje, čestom konzumacijom kelja unosite u tijelo dovoljnu dnevnu dozu minerala i nezasićenih masnih kiselina.

Brokula: Ovo je voće bogato vitaminom C i vlaknima, a po serviranju sadrži samo 30 kalorija. Neka istraživanja čak pokazuju kako može pomoći u prevenciji više vrsta raka.

Papaja: Papaja je egzotično voće, a brojne su studije pokazale kako čisti sinusne kanale, kožu čini mekšom i sjajnijom te jača kosti. Jedna šoljica sadrži 88 mg vitamina C.

Jagode: Crveno i slatko voće puno je vitamina C te bogato folnom kiselinom, kalijem, željezom i magnezijem, odnosno mineralima koji su dobri za zdravlje srca i krvožilnoga sistema. Ako niste znali, jagode pomažu održati i vaše zube bijelima.