Zašto je tabata trening hit u svijetu: Traje 4 minute, topi kilograme, zateže cijelo tijelo…

Bodyweight vježbe ili vježbe vlastitom težinom imaju niz prednosti: uz to što donose izvrsne rezultate, ne zahtijevaju nikakve investicije jer nema rekvizita, ali i možete ih odraditi gdje god poželite.

Postoji savršen sklop vježbi za mršanje koji zahtijeva da se angažujete samo četiri minuta dnevno. Da, dobro ste pročitali. Samo četiri minute! Taj sklop se naziva Tabata i predstavlja trening visokog napona.
Međutim, Tabata je više način vježbanja nego sama vježba. Za dvadeset sekundi jakog treninga sa odmorima od po 10 sekundi, Tabata je u stanju da za četiri minuta sagori svaku kaloriju viška u vašem tijelu.

Doktor Izumi Tabata je čovjek koji je osmislio ovaj trenig prema kome vježbaju i svjetski sportisti. Dugo godina je ovaj način treniranja testiran da bi se došlo do zaključka da ćete uz pomoć ovakvog načina vježbanja najlakše skinuti višak kilograma.

Što se tiče samih vežbi tu je izbor na vama: možete jedan dan da radite sklekove u kombinaciji sa čučnjevima, drugi dan da radite trbušnjake kombinujući ih sa trčanjem u mjestu, s tim da pratite tempo od 20 sekundi intenzivnog vježbanja zatim 10 sekundi laganog treninga.

Tabata trening garantuje:

Zdravo mršanje,
Definisanje mišića cijelog tijela,
Smanjenje krvnog pritiska,
Oslobađanje od stresa.

Ovaj trening je osmišljen tako da ga može praktikovati i profesionalni sportista i amater. Za vježbanje u teretani, ali i kod kuće. Bitno je samo da svaki dan vježbate četiri minuta po savjetima doktora Tabate.

Kako vježbati
Svaka vježba izvodi se u trajanju od četiri minute: izmjenjujete 20 sekundi izvedbe vježbe i 10 sekundi pauze i u tom ritmu radite osam krugova.

Vježbe radite jednu za drugom. Nakon što završite četiri minute jedne vježbe, uzmite jednu minutu pauze pa prelazite na 4 minute izvedbe sljedeće vježbe:
Vježbe koje radite u treningu su:
marinci
čučnjevi
Bočni doskok s doticanjem poda na svakom kraju – 3 doskoka u svaku stranu
Stražnji iskoraci (naizmjenično)
Penjači (mountain climber) – s bočnim povlačenjem koljena, naizmjenično
Škarice u ležećem položaju
Spiderman: Iz početne pozicije skleka spustite se nadomak poda te u toj poziciji lijevim koljenom dosegnite do lijevog lakta, pa se vratite u početni položaj. U sljedećem ponavljanju pokret ponovite suprotnom stranom.
Da biste ovim treningom napravili najbolje rezultate, potrudite se svaku vježbu izvesti do kraja, na maksimalnom mogućem intenzitetu.

Komentari

komentara

error: Content is protected !!