ZAŠTO JE BARBI DIJETA TRENUTNO NAJVEĆI HIT: Nikad lakše do savršene figure!

 Holivudska glumica Margo Robi, dok se priprema za film o legendarnoj lutki Barbi, pridržava se veoma striktnih pravila ishrane kako bi figuru dovela do perfekcije.

Osnovni princip ove dijete je vrlo malo ugljenih hidrata i nimalo slatkiša.

 Proteini i vlakna

Poenta ove ishrane je bazirati se na proteine i vlakna, dok je šećer potrebno u potpunosti izbaciti, a naročito prvih 10 dana. U ovom periodu zabranjeno je i voće. Nakon toga dozvoljena je jedna voćka dnevno.

Kalorijski unos ne bi trebao da prelazi 1200.

Ovako izgleda jelovnik glumice u toku jednog dana:

  • Doručkujem ovsenu kašu i šejk za jačanje imuniteta, za ručak jedem pileću salatu, za večeru šniclu od tune i batat. Preko dana pijem čaj, kojim sam opsjednuta otkako živim u Velikoj Britaniji – rekla je glumica Margo Robi kako se sprema za novu ulogu u kojoj linija mora da joj bude dovedena do perfekcije.

Margo Robi

Voli dobro istezanje

Zvijezda je priznala da otkako se preselila u Sjedinjene Države sa suprugom, njena dijeta je stradala – hamburgeri i pivo postali su njena navika.

  • Hrana mi je veoma važna. Volim pljeskavice i pomfrit koje naručujem sa pola litre piva. U SAD-u je moje omiljeno jelo dvostruki burger: dolazi sa sirom od tartufa i glazurom od tartufa. Zvuči nevjerovatno primamljivo i masno – priznaje

Pored zdrave ishrane za ulogu Barbie, Margo je prešla na treninge visokog intenziteta, sa strašću prema pilatesu.

  • Uvijek se osjećam mnogo bolje poslije dobrog istezanja. Ali kada se ne pripremam za ulogu, više volim treninge u kojima zaista uživam – časove plesa ili igranje tenisa sa prijateljima – rekla je lijepa plavuša.

 

PLAN “BARBI” ISHRANE

Doručak: Ovsena kaša sa čijom i voćem

U teglicu stavite 1,5 decilitra bademovog mlijeka, 1 supenu kašiku ovsenih pahuljica i 1 kašičicu čija sjemenki, promiješajte, zatvorite i ostavite preko noći u frižideru. Ujutru dodajte 120 grama sezonskog voća. Moguće je svaki dan dodavati drugo voće – jagode, kivi, pola banane, svjež ananas, pomorandžu… Promiješajte i doručak je spreman!

Savjet: Možete napraviti osnovne sastojke za nedjelju dana u sedam teglica ili u jednu veliku i svakog jutra odvojiti količinu za taj dan. Da doručak bude raznovrsniji, možete u teglicu dodati cimet i narendanu jabuku, dok se kakao odlično slaže sa pomorandžom i bananom.

 

Ručak: Začinjena pileća salata

U kesicu za zamrzivač stavite kašičicu ulja i malo suhog začina i istrljajte. Ubacite na sredinu 120 grama pilećeg ili ćurećeg filea, istrljajte i nježno istanjite tučkom za meso. Ugrijte tavu i na jakoj vatri kratko ispecite sa obje strane. Iscjepkajte pet listova zelene salate, pa jednog dana dodajte pet kolutova krastavca, drugog dana tri čeri paradajza, sljedećeg pet rotkvica isječenih na listove ili samo salatu od 120 grama rendanog mladog kupusa. Dresing možete pripremiti za više dana – u teglicu sipajte sok od jednog limuna, malo posolite, dodajte kašičicu senfa, decilitar jogurta od 1% mm i dvije kašičice ulja. Dobro promućkajte i imaćete preliv za nedjelju dana. Svakog dana prije upotrebe promućkajte i prelijte salatu jednom supenom kašikom.

Savjet: Piletina će imati različite ukuse ako mijenjate začine koje stavljate u kesicu sa uljem. Možete dodati malo karija ili paprike, mljeveni kim, čili papriku.

  Večera: Riba sa krompirom

Pripremite 100 grama tune ili neke druge morske ribe. Jednostavniji način je da koristite tunu u salamuri. Prilog je 120 grama obarenog batata ili običnog krompira. Manji komadi krompira uvijek se kuhaju u kipućoj vodi. U toku nedjelje možete promijeniti prilog, pa umjesto krompira jesti dvije supene kašike obarenog graška ili crvenog pasulja, ili 120 grama obarene boranije, ili 120 grama narendane svježe mrkve ili korijena celera. Od začina koristite samo so i limun.

Savjet: Da smanjite količinu skroba, oljuštite krompir, isijecite ga na četvrtine i ostavite da stoji jedan sat u hladnoj vodi da izađe skrob, pa obarite.