Zasite, a ne goje: OVE NAMIRNICE MOŽEMO DORUĆKOVATI POSLIJE 10 SATI..

Prehrambena industrija učinila je doručak najvažnijim obrokom u toku dana, usprkos činjenici da njegovo preskakanje zapravo nema loše posljedice. Osim toga, kvalitetan doručak može poboljšati raspoloženje i pozitivno uticati na ostatak dana.

Ipak, trik je u tome da znate šta smete da jedete, a šta ne smijete jesti za doručak. Stručnjaci izdvajaju namirnice koje je najbolje da izbjegavamo prije 10 sati ujutro:

Gotove palačinke i vafli
Većina zaleđenih, polugotovih palačinki, vafla i sličnih biskvitnih kolačića sadrži rafinisane ugljenehidrate. To nije nužno loše, ali rafinisani ugljenihidrati mogu podstaći iznenadne napade osjećaja gladi tokom dana. Takvi proizvodi sadrže i malo vlakana i puno trans masti koje su štetne za vaše zdravlje.

Cijeđeni sokovi
Većina voćnih sokova sadrži jednaku količinu šećera kao i gazirani sokovi, što ih čini jednim od najgorih izbora za doručak ili konzumaciju uopšte. Takođe, ne sadrže gotovo nimalo vlakana.

Nemasni jogurti
Nemasni jogurt postao je široko dostupna alternativa za doručak. Nažalost, često sadrže mnogo dodanih šećera i malo proteina. Studije su pokazale da punomasni jogurt zapravo pomaže u gubitku kilograma. Konzumiranje proteina ujutro može vam pomoći da tokom dana manje osjećate glad, a upravo punomasni jogurti sadrže proteine.

Žitarice
Iako vrlo praktične, najpopularnije žitarice, odnosno musli za doručak sadrži ogromnu količinu šećera koji vremenom može uzrokovati nakupljanje masnoća u predjelu stomaka.

Tost sa maslacem
Za razliku od onoga što većina misli, doručak ne mora nužno biti obrok bez masnoća. Trik je pronaći pravu vrstu masnoća. Maslac sadrži masnoću koja vam pomaže preraditi vitamine, ali sadrži i previše zasićenih masti, što može nanijeti štetu vašem srcu, ali i podstaći debljanje.

error: Content is protected !!