Započnite borbu s tihim ubicom: Čak i svakodnevna molitva uklanja stres

Na osnovu istraživanja provedenog u SAD-u, čak između 60 i 90 % ljudi je izloženo stresnim situacijama barem jednom u toku dvije sedmice. Istraživanja su također pokazala da 60 – 90 % posjeta doktoru u toku jedne godine su povezana sa stresom i stresom uzrokovanim oboljenjima

U vremenu u kojem živimo svi smo manje ili više izloženi stresnim situacijama. Na osnovu istraživanja provedenog u SAD-u, između 60 i 90 % ljudi je izloženo stresnim situacijama barem jednom u toku dvije sedmice. Istraživanja su također pokazala da 60 – 90 % posjeta doktoru u toku jedne godine su povezana sa stresom i stresom uzrokovanim oboljenjima.

Faktori povezani sa stresom za koje možda niste znali

1) Stres je prozvan „tihi ubica“ zbog toga što uzrokuje nastanak kardio-vaskularnih oboljenja, povećanog krvnog pritiska, bolova u grudima i pritisak u grudima.

2) Stres je često povezan sa ranim sjedim vlasima, ali to je još uvijek samo mit, ali je zato činjenica da stres uzrokuje rano opadanje kose.

3) Stres može promijeniti neuro-hemijske reakcije u tijelu i na taj način uzrokovati nastanak mnogih organskih oboljenja.

4) Stres je direktno povezan sa 6 najčešćih uzročnika smrti u svijetu: Srčana oboljenja, maligni tumori, oboljenja pluća, nesreće (saobraćajne i sve druge), oboljenja jetre i samoubistva.

5) Stres uzrokuje da bilo koja bolest brže napreduje.

6) Stres može uzrokovati nestajanje moždanih ćelija.

7) Hronični stres uzrokuje stanje citokenose i to je podloga da se razviju razni inflamatorni (upalni) procesi u tijelu koji vremenom oštećuju krvne sudove i organe.

8) Stres uzrokuje nagle promjene šećera u krvi što dovodi do različitih simptoma poput  promjene raspoloženja, umor, malaksalost, bezvoljnost i metabolički sindrom. Sve su ovo visoko-rizični faktori za nastanak kardiovaskularnih oboljenja.

9) Važnost kontrole stresa pokazuje i činjenica da je jedan od primarnih ciljeva ureda za Javno Zdravsto u SAD-u 2000 godine bila upravo kontrola stresa.

Tehnike za redukciju stresa

Akupunktura

Posljednjih godina puno se istraživalo i dokazivalo o efektima akupunkture na stres i oboljenja uzrokovana stresom. Na osnovu objavljenih podataka može se zaključiti da je akupunktura sigurna i uspješna medicinska diciplina za kontrolu stresa i stresom uzrokovanih oboljenja.
Za tretmane akupunkturom uvijek potražite licenciranog akupunkturologa.

Meditacija

Meditacija je vrlo jako oružje koje nam stoji na raspolaganju u borbi sa stresom. Redovno meditiranje uspostavlja zdravi balans u organizmu i ublažava tegobe uzrokovane stresom. Najpoznatije metode meditacije su; yoga, tai qi, qi gong i – molitve. Redovno upražnjavanje jedne ili više ovih tehnika će dovesti do zdravog balansa organizma.

Vježbanje

Nemojte se opterećivati ukoliko ne možete biti redovni u teretani ili bilo kojoj drugoj ustanovi. Sve zdravstvene beneficije vježbanja možete dobiti ukoliko odvojite 30 – 50 minuta, 4 – 6 puta sedmično za šetnju ili malo brže hodanje (ukoliko vam to zdravstveno stanje dozvoljava).

Nemojte zaboraviti da svako putovanje započinje prvim korakom, zato dozvolite da vaše znanje bude prvi korak ka vašem mostu do zdravlja.

(Arhiv Aure/Lejla Mutilović-Fazličić, specijalista za detoksifikaciju akupunkturom,
ordinacija „Bridge to Health Acupuncture“ iz Čikaga, (SAD)