Zaboravite na ove namirnice ukoliko želite ravan stomak

Ako želite ravan trbuh, a pogotovo vidljive mišiće i popularni “six pack” važno je i šta jedete. Vježbanje će vam osigurati mišiće, ali ako se nezdravo hranite teže ćete postići ono čemu težite.

Riječ je o hrani i sokovima koje tijelo teško probavlja zbog čega se kilogrami lakše nakupljaju. Ako redovno vježbate, a svejedno nemate ravan trbuh, izbacite ove skupine namirnica:


1. Rafinisane žitarice

Riječ je o tzv. bijelim žitaricama – bijeloj riži, belom hlebu, bijeloj tjestenini. Zamijenite ih sa smeđom rižom, integralnim hljebom i tjesteninom, ili ponekad umjesto testenine odaberite zdravije opcije.

Istraživači s Državnog Univerziteta u Pensilvaniji su otkrili da su oni koji su jeli cjelovite žitarice plus sveže voće, povrće, niskomasne mliječne proizvode i proteine, izgubili više masti na abdominalnom području, u poređenju s grupom koja je takođe jela zdravo, ali je jela rafinisane žitarice.
2. Krompir

Ova namirnica se najviše povezuje s gojenjem. Velika studija koja je 20 godina pratila 120.000 ljudi je otkrila da su oni koji su se najviše gojili, najviše i jeli krompir.
3. Crveno i prerađeno meso

Dokazano goji, težese vari i preporučuje se njegovo izbjegavanje, ako želite da smršate.
4. Slatki kremovi

Dodaju ekstra kalorije u malim dozama, a sadrže trans masti koje su vrlo štetne. Izbjegavajte šlag, kremove na bazi pavlake, dodatne kremove na kolačim i slično. Oni dokazano nakupljaju masti na trbuhu.
5. Dijetalni sokovi

Britanska studija je otkrila da su ljudi, koji su pili dijetalna gazirana pića, nakupili tri puta više abdominalne masti u razdoblju od devet godina u poređenju s onima koji ih nisu pili. Vještački zaslađivači – saharin, aspartam i sukraloza čine insulinski otpor slabijim zbog čega tijelo lošije reaguje i probavlja glukozu, a to vodi nakupljanju kilograma.

Komentari

komentara