Za tri dana četiri kilograma manje: JOGURT DIJETA JE PRAVO RJEŠENJE!

Ako ste u potrazi za dijetom koja bi vam pomogla da se u rekordnom roku stešete za lepršavu garderobu (da, vratiće se proleće), možda je jogurt dijeta pravo rešenje za vas…

Prirodni probiotici u hrani, kao i oni u kapsulama, prahu ili tabletama su prava blagodet za naše zdravlje. Da nije u pitanju samo još jedan marketinški trik – govore i brojna istraživanja koja potvrđuju važnost unošenja korisnih bakterija u organizam.

Probiotici stimulišu rast zdrave crijevne flore, a koja kao posljedicu ima brže probavljanje hrane, eliminaciju toksina, pa tako i mršavljenje. Kako su ključni za imuni sistem preporučuje se da (nevezano za dijetu) popijete do pola litre jogurta svaki dan, dok su ostali dobri izvori kiselo mlijeko, kefir, surutka, fermentisane namirnice… Što se tiče dijete, uz jogurt se može jesti svježe voće, kao i hrana s dozvoljene liste.
Primjer jelovnika:

Prvi dan
Doručak: Ujutro pojedite obični jogurt s voćem i pahuljicama po sopstvenoj želji.

Ručak: Na maslinovom ulju prodinstajte povrće po izboru i na kraju pomiješajte s kuhanom rižom. Osim soli i bibera u povrće nemojte dodavati nikakve začine. Za desert pojedite jogurt s komadićima voća.

Večera: Prije spavanja zasititiće vas salata sa šunkom i mrkvom. Nasjeckajte jednu mrkvu, jabuku i 50 g šunke, pa dodajte maslinovo ulje. Sve zajedno pomiješajte s jogurtom.

Drugi dan
Doručak: Za salatu od krastavaca potrebni su vam jogurt i krastavac koji treba isjeckati na kockice i na kraju sve zajedno pomiješati. Posolite i pobiberite.

Ručak: Posolite i pobiberite malo piletine isjeckane na kockice i prodinstajte na maslinovom ulju. Dodajte isjeckane šampinjone, jedan paradajz i papriku. Kada povrće omekša sklonite s vatre i dodajte jogurt.

Večera: Dvije čaše jogurta pomiješajte s nekoliko bobica miješanog šumskog ili nekog drugog voća po izboru.

Treći dan
Doručak: S jogurtom pomiješajte sir, nasjeckanu jabuku, malo cimeta i na kraju malo posolite i pobiberite.

Ručak: Ispecite 150 grama filea od oslića, a kao prilog napravite salatu od jogurta, nasjeckanog krastavca i malo senfa.

Večera: Skuhajte sto grama tjestenine, dodajte jednu nasjeckanu papriku i kuhano jaje. Sve zajedno pomiješajte s jogurtom.

Napomena: Kratkotrajna primjena ove dijete (ne duže od tri dana) sigurno neće štetiti zdravim ljudima, ali se ne preporučuje dugotrajno praktikovanje. Prije nego što se upustite u dijetu, obavezno se konsultujte sa svojim ljekarom.