Za njih vam nije potreban ni marka: Prirodni antistres lijekovi

Najbolje stvari su besplatne

Svima može da se desi oscilacija u raspoloženju.

Štaviše, ovo je prilično česta pojava i mnogo je faktora koji na njega utiču, a stres je definitivno jedan od njih.

Kako biste popravili svoje raspoloženje, psiholozi daju nekoliko korisnih savjeta koji će vam proširiti vidike i pomoći da spoznate svoje nove mogućnosti.

Upoznajte nove prijatelje i pažljivo ih slušajte

Kada sljedeći put nekoga budete upoznali, pažljivo slušajte šta vam priča. Ponekad vam to zaista može promijeniti pogled na svijet.

Uradite ono što volite

Ne čekajte odmor da naučite da plivate, plešete ili govorite strani jezik. Učinite to odmah! Bavljenje novom aktivnošcu, čak i slušanje druge vrste muzike, osvežava mozak i telo.

Budite prvi

Ako vam to dopušta radno mjesto, petkom dođ­ite na posao sat ranije, a takođ­e izađ­ite jedan sat prije uobičajenog završetka radnog vremena.

Odremajte

Da biste se zaista opustili, potreban vam je kvalitetan noćni san, i to nekoliko dana zaredom. Ipak, polusatna dremka preko dana može vam povratiti fizičku snagu i raspoloženje i razbistriti um.

Prepustite se čitanju

Vrijeme koje posvetite sebi probudiće vam osećaj spokoja, a čitanje zanimljivog teksta sat ili dva preko vikenda stimulisati mozak i popraviti raspoloženje.