Za 15 dana lakši 15 kilograma: Rigorozna ali efektna “Švedska dijeta” je pravi izbor za gubitak suvišnih kilograma

Ova se dijeta pokazala uspješnom na većem uzorku žena različite dobi i početne kilaže. Niko od njih nije imao nikakvih zdravstvenih problema i nakon gubitka poprilične kilaže – nije im bilo narušeno zdravlje, a vitkost je stigla i bez napornog vježbanja

Švedska dijeta je poprilično rigorozan, ali efektan put da do razgolićavanja na nekom zatvorenom bazenu steknete željenu vitkost. Pred vama je dijeta koja donosi izvanredne rezultate u samo 15 dana! Šta je važno za uspjeh? Najprije dobro proučiti princip dijete i odrediti pauze koje su prijeko potrebne. Uz to, držati se svih uputstava punih 15 dana. Ako, primjerice, jedan dan prekinete s dijetom, možete jesti sve što poželite. Tu je i dosta drugih detalja. Pročitajte ih u tekstu koji slijedi…

Petodnevni ciklus

Nakon prvih pet dana držanja ove dijete izgubit ćete između 2 i 5 kilograma. Nakon idućih pet dana, još 4 kilograma. Petodnevni ciklus se ponavlja najmanje 3 puta, što znači da se tek nakon 15 dana može napraviti prva pauza. Rezultati  bi vas trebali oduševiti: nakon prvih 15 dana izgubit ćete 15 kilograma!

Kilogrami se neće vraćati ukoliko počnete normalno jesti svaki dan, a ponedjeljak odaberite kao dan za vitkost kad ćete čistiti organizam i rješavati se masnih naslaga. Taj ponedjeljak na vašem meniju neka budu: 1 čaša soka od limuna (bez šećera), kao doručak, 2 jabuke nakon kojih pojedete jednu šnitu dvopeka, kao ručak i 1 jaje,1 paradajz i 1 dvopek, kao večera.

Vrlo važno je znati da za vrijeme dijete ne smijete uzimati alkohol! Žeđ utolite velikom količinom vode (najbolje 2 l tokom cijelog dana), a dobro će vam doći i biljni čajevi. Namirnice se mogu uzimati hladne ili tople, možete dan za danom pripremati obroke, ali je jako važno da se sve nabrojeno uzima tačno onim redom kako je napisano i da se ne izostavi ni jedna nabrojena stavka.

Princip dijete

Doručak je isti tokom svih 15 dana. Možda će vam biti teško izdržati prvi i drugi dan vrijeme između doručka i ručka, no imajte na umu uspjeh koji donosi ova dijeta. Potrebno je dan-dva da se želudac smanji i da se organizam prebaci na drugi sistem prehrane. Posebno to vrijedi za sve one koji su uživali u obilnim i masnim obrocima ujutru.

Stoga, vaš doručak treba da sadrži tek jednu naranču, dvopek i šolju kafe ili čaja bez šećera. Prvo ćete pojesti naranču, i to krišku po krišku, potom dvopek i na kraju ćete popiti kafu ili čaj. Morate se strogo pridržavati ovog redoslijeda.

Ova se dijeta pokazala uspješnom na većem uzorku žena različite dobi i početne kilaže. Također, niko od njih nije imao nikakvih zdravstvenih problema i nakon gubitka poprilične kilaže – nije im bilo narušeno zdravlje, a vitkost je stigla i bez napornog vježbanja. Probajte i vi, vidjet ćete rezultate!

JELOVNIK

1. dan:

Doručak (isti je u svih 15 dana dijete): naranča, dvopek i šolja kafe ili čaja (uzimati ovim redoslijedom).

Ručak: naranča (od koje možete iscijediti i ukusan sok, te ga piti u malim gutljajima), 1 kuhano jaje (jedite ga tako da odvojite bjelanjak od žumanjka),1 kiselo vrhnje (koje pojedete nakon jaja).

Večera: 2 paradajza (koje izrežete kao salatu), 2 kuhana jaja (koja mogu biti meko ili tvrdo kuhana, ovisno o vašim željama), 1/2 glavice zelene salate (koju možete kombinirati s paradajzom).

2. dan:

Ručak:1 naranča (koju možete jesti ili od nje cijediti sok), 1 kuhano jaje (koje može biti tvrdo ili meko kuhano), 1 kiselo vrhnje, 2 dvopeka (koja pojedete u kombinaciji s kuhanim jajima).

Večera: 12,5 dkg kuhanog mesa (koje može biti dobra baza za salatu prije spavanja. Meso možete kombinirati s nekoliko listova zelene salate), 1 naranča (kao desert), 1 dvopek (kojeg možete pojesti uz meso ili nakon – jednostavno grickati dok gledate televiziju), 1 šolja kafe ili čaja bez šećera.

3. dan

Ručak: 1 naranča, 1 kuhano jaje (koje možete umiješati u zelenu salatu), 1 kiselo vrhnje, 1 glavica salate začinjena s nekoliko kapi maslinovog ulja i limunovog soka.

Večera: 12,5 dkg kuhanog mljevenog mesa (koje dinstate na malo vode i začina. Meso jedite s dvopekom), 1 naranča (koja je i ovog puta desert), 1 dvopek, 1 šolja kafe ili čaja bez šećera.

4. dan

Ručak: 12,5 dkg svježeg kravljeg sira (kojeg možete kombinirati s paradajzom), 1 paradajz, 1 dvopek.

Večera: 12,5 dkg kuhanog mesa (koje kombinirate s dvopekom), 1 naranča (od koje napravite sok kako bi se brže razgradili proteini iz mesa), 1 dvopek, 1 šolja kafe ili čaja bez šećera

5. dan

Ručak: 20 dkg kuhanog mesa ili ribe (koje začinite maslinovim uljem), 1 paradajz (koji narežete kao salatu uz meso), 1 dvopek

Večera: 1/2 kg kuhanog povrća (mrkve, graška, krompira – koje začinite maslinovim uljem i začinima), 1 kuhano jaje, 1 paradajz

NAPOMENA: Ovaj petodnevni meni ponavljajte u 3 (ili više) ciklusa.

(aura.ba)

Komentari

komentara

error: Content is protected !!