Vrlo je važno: U KOLIKO SATI JE NAJZDRAVIJE DORUČKOVATI?

Ukoliko želite da maskimalno iskoristite hranljive sastojke iz doručka, veoma je bitno u koje doba dana prvi put jedete. To nije iznenađujuće, jer upravo s doručkom započinje rad našeg digestivnog sistema, što znači da bi doručak morao biti od maksimalne koristi.

Dobar doručak može vam pomoći da kontrolišete glad tokom dana, pa čak i da izgubite višak kilograma. Ono o čemu najviše morate da vodite računa je da bi idealno bilo da doručak bude najmanje deset do dvanaest sati nakon posljednjeg obroka – odnosno, ako ste večerali u 20 sati, najuspješniji obrok slijedećeg dana za vas biće u 8 sati ujutru.

Najbolje vrijeme za doručak je između 7 i 9 sati ili, ako se probudite kasnije, u roku od dva sata nakon ustajanja. Takva rutina pomaže u održavanju digestivnog sistema i kontroli nivoa šećera u krvi.

Ako vam se ne jede ujutro, onda definitivno ne treba da se forsirate, čak i ako ustajete zaista rano. Ipak, trebalo bi da se pobrinete da u slučaju gladi imate mogućnost zdravog i obilnog obroka gdje god da se nalazite, jer u suprotnom jednostavno nećete imati dovoljno energije za čitav dan.

Stručnjaci savjetuju biranje hrane sa visokim sadržajem proteina za doručak. Kao prvo, ona će vam ponuditi idealan osjećaj sitosti, a kao drugo, korisna je za gubitak viška kilograma jer smanjuje rizik taloženja masti u tijelu.

Kada se radi o ugljenim hidratima, ni njih ne treba u potpunosti isključiti čak i kada se pridržavate dijetalnog režima ishrane, jer oni vašem tijelu obezbjeđuju potrebnu energiju.

error: Content is protected !!