Voćni post za mršavljenje i detoks: PREPORODIT ĆETE SE AKO DNEVNO JEDETE PO KILOGRAM JABUKA I NARANDŽI

Svaki post ima blagotvoran učinak na tijelo – poboljšava varenje, potpomaže izlučivanju toksina i viška tečnosti iz organizma, podstiče samoizlečenje. Post voćem je popularna i jednostavna metoda čišćenja organizma uz pomoć svježeg organskog voća.
Priprema za voćni post
Nekoliko dana prije samog posta, pripazite na ishranu. Polako isključujte rafinisane šećere, prerađevine i masnu hranu, napitke koji sadrže kofein i gazirane napitke ako ih koristite. Pijte dovoljno tečnosti – vodu, voćne sokove, supe i čajeve.
Ako ćete postiti samo jedan dan, na ishranu pripazite dan prije, pojedite lagani ručak i večeru. Ako planirate da postite duže, onda se pripremajte za post nekoliko dana.

Post s jednom vrstom voća
Post možete provesti s jabukom, narandžom, limunom ili drugim voćem po želji. Preporučena je doza oko 1 kilograma, ili oko 4 komada voća, ukupno tokom dana. Pijte puno tečnosti, možete piti svježi sok od limuna, ako njega već ne koristite kao namirnicu za post. Dobro žvaćite svaki zalogaj. Ne jedite “s nogu”, prebrzo, a ako vježbate, nemojte se iscrpljivati.
Dopustite sebi i kvalitetan odmor, makar na pola sata. Vaše će telo i jednodnevni post iskoristiti za obnovu i čišćenje. Neka vas pritom ne brine fruktoza iz voća – ona će se daleko kvalitetnije razgraditi nego rafinisani šećer.

Post s više vrsta voća
Važi isto pravilo – oko 1 kilogram voća dnevno, u kombinacijama koje vam odgovaraju. Ako zbog određenih zdravstvenih problema ne tolerišete kombinaciju slatkih i kiselih ukusa voća, izaberite one koji vam neće izazvati probleme.

Koliko dugo postiti?
Post voćem može trajati 10 dana i duže, ali uz obavezan nadzor stručnjaka. Nakon višednevnog posta, polako se vratite uobičajenom ritmu ishrane, pazeći da prvih 1-2 dana jedete što lakšu hranu.

Šta možete očekivati za vrijeme posta
Detoksikacija organizma može imati svoje simptome, koji mogu nalikovati prehladi. Tijelo se oslobađa viška toksina, a taj se proces može manifestirati kroz glavobolju, proliv, bolove u grlu i mišićima, kašalj.
Osluškujte potrebe svog tijela, ono će vas tokom posta upozoravati na ono što mu nedostaje. Pijte više vode i odmarajte se.

VAŽNO: Prije otpočinjanja posta obavezno se konsultujte s ljekarom