Vježbe za očuvanje dobrog vida: I oči trebaju odmor!

 Televizori, monitori, ekrani telefona – sve nas to prati ne samo na poslu nego i kod kuće. Kako bi se sačuvalo zdravlje očiju uslijed dugog svakodnevnog rada na računarom ili nakon gledanja televizije, pomoći će jednostavne vježbe i redovan odmor za oči

Ako ste prinuđeni da tokom rada sve vrijeme gledate u monitor, onda bar redovno zatvarajte oči – time ćete im učiniti veliku korist.

Uslijed bilo kod problema s očima, savjetujemo vam da dobro promasirate potiljačni dio vrata, kao i da uradite nekoliko kružnih pokreta glavom  – u jednu i drugu stranu.

Za odagnavanje umora palcem i kažiprstom pritisnite aktivne tačke između unutrašnjih uglova očiju i nosnog mosta. Dužina djelovanja je  – jedan minut. Ponovite dva-tri puta praveći jednominutnu pauzu.

Kada osjetite umor u očima, trepćite što je moguće više. Potom prekriujte oko rukom, ali tako da možete treptati a da trepavicama ne dodirujete dlan. Prilikom zatvaranja očiju ne morate potpuno zažmiriti, već ritmično otvarajte i zatvarajte kapke. Poslije deset treptaja zatvorite oči i duboko udahnite dva-tri puta, u potpunosti opustivši mišiće lica. Ponovite vježbu još jednom, s drugim okom.

Kako biste odagnali peckanje očiju, zatvorite ih i polako „pogledajte“ nalijevo, ostanite nekoliko sekundi u tom položaju, zatim prebacite „pogled“ nadesno. Ponovite vježbu devet puta. Potrudite se da ne otvarate kapke, a takođe pratite i da kapci ne trepere.

Za poboljšanje cirkulacije i otklanjanje osjećaja umora duboko udahnite i snažno zatvorite oči, naprežući pritom sve mišiće lica i vrata. Zadržite napetost tri sekunde, takođe zadržavajući i dah. Zatim brzo i glasno izdahnite, široko otvarajući usta. I oči pritom otvorite što je moguće šire.

 

Komentari

komentara

error: Content is protected !!