Vježba lakša od trbušnjaka garantuje ravan stomak za samo dvije sedmice

Ako su i vama trbušnjaci mrski, tzv. vakuum je idealna vježba za topljenje masnih naslaga u predjelu trbuha. Riječ je o tehnici koja se primjenjuje u jogi i pilatesu, ali se rabi i nevezano za te aktivnosti.

Čim se probudite, lezite na leđa i ispružite noge. Duboko udahnite, zatim izdahnite do kraja i uvucite trbuh što je više moguće. Što ga jače zategnete, to će mišićna kontrakcija biti snažnija! Ponovite tri do pet puta.

Pokušajte držati trbuh uvučen barem 15 sekundi, a kako vrijeme bude odmicalo, i vaša će se izdržljivost povećavati, pa ćete moći ostati uvučena trbuha i punu minutu.

Imajte na umu da je rezultat najbolji ako to činite na prazan želudac.

Nakon izvjesnog vremena, pokušajte izvesti ovu vježbu savijeni ili u klečećem položaju dok ste oslonjeni na koljena i dlanove, a odličan način njezina izvođenja jest i dok sjedite na stolcu ili, recimo, na lopti za pilates.

View this post on Instagram

#stomachvacuum on point 👌🏽

A post shared by Farah aka Farooha (@itsfaroo7a) on

Komentari

komentara

error: Content is protected !!