Vitkost i zdravlje: HRANA KOJA POMAŽE DA ZDRAVO MRŠAVITE

Za neke namirnice, koje su odlične za mršanje, sezona je upravo tokom ljetnih mjeseci. Iako nam je mnogima najpraktičnije na plaži pojesti nešto “brzinski,” često se radi o nezdravim i prženim jelima. Njih je idealno zamijeniti voćem i povrćem čija sezona je baš sada. Ovo su najidealnije namirnice za ljetno mršanje:

Trešnje
Trešnje su prepune antioksidansa resveratrola, za koji istraživanja pokazuju da ubrzava metabolizam i pomaže pri sagorijevanju kalorija. Također, spriječava debljanje i demineralizaciju kosti.

Portabello gljive
Mnogi umjesto peciva za burgere koriste upravo ove velike glive. One imaju malo masti, a odlično se slažu sa zdravim namirnicama poput maslinovog ulja i bijelog luka.
Istraživanja su pokazala da ove gljive pomažu pri stabilizaciji nivoa šećera u krvi te da minimiziraju skokove nivoa inzulina.

Krastavci
Krastavci imaju malo kalorija, puni su antioksidansa i mogu smaniti rizik od visokog pritiska. Osim toga, prepuni su vode što je dobro za hidrataciju organizma.

Grejpfrut
Grejpfrut je odličan izbor za zasitan i zdrav doručak. Bogat je vitaminom C, koji ojačava imunitet, stabilizira nivo inzulina čime, pak, smanjuje žudnju za slatkim, a jedno istraživanje pokazalo je i da su ljudi, koji su prije jela pili sok od grejpfruta, gubili više kila od onih koji su pili vodu.

Lubenica
Lubenicu čini više od 90 posto vode, pa je odlična za rashlađivanje i hidrataciju. Osim toga, istraživanje je pokazalo da se miševima, koji su pili sok od lubenice, snizio holesterol, a smanjila se i količina plaka na njihovim arterijama. Također, su više gubili na težini od miševa koji nisu pili sok od lubenice.

Kukuruz
Lako se priprema i zdrav je. U njemu se nalazi gotovo dva grama vlakana, a dobar je izvor luteina i zeaksantina, hemikalija koje naučnici povezuju s nižim nivoima propadanja mišića u starijoj dobi.

Gazpacho – hladna supa s povrćem
Ova zdjela supe će vas rashladiti, ali i pomoći vam u mršanju. Ona sadrži puno paradajza, krastavce, bijeli luk i luk, sve sastojci koji ubrzavaju metabolizam. Tu je još i maslinovo ulje koje smanjuje rizik od srčanih bolesti i do 35 posto.

Guacamole
Popularni umak od avokada također je na ovoj listi. Avokado je bogat monozasićenim masnoćama, a u ovaj umak idu još i jalapeno papričice, sok od limete i luk. Sve te namirnice mogu pomoći pri mršanju.

Grčki jogurt
Grčki jogurt prepun je probiotika koji pomažu pri reguliranju probave i mršanju. Također je pun proteina. Dobra opcija je skyr koji ima još više proteina te je gušći, piše Eat This.

 

error: Content is protected !!