VITAMINSKA SALATA: HRANJIVA, TOPI KILOGRAME, ČISTI ORGANIZAM

Pošto su neki sastojci ove salate niskokalorični, zamjenivši ovom salatom jedan obrok (recimo večeru), možemo se osloboditi masnih naslaga

vitaminska salataOsnovne komponente ove „VITAMINSKE SALATE“ (povrće i zelen) koje obogaćuju organizam vitaminima i mineralima, ispunjene su vlaknima i pektinom. Zahvaljujući tome, ovo zdravo jelo doprinosi efikasnom čišćenju crijeva. Samim tim, zbog izbacivanja fekalnih naslaga umanjuje se i tjelesna težina.

Ali, to nije sve: pošto su neki sastojci ove salate niskokalorični, zamjenivši ovom salatom jedan obrok (recimo večeru), možemo se osloboditi masnih naslaga. Na taj način, rezultat konzumiranja ukusne i korisne salate, jeste očišćen organizam i korigovana tjelesna težina.

Za ovu VITAMINSKU SALATU je potrebno: kupus, cvekla, mrkva, zelen, limunov sok, ulje.

Narendajte kupus, cveklu i mrkvu u odnosu: 3:1:1.

Dodajte začinsko bilje po svom ukusu (mirođija, peršun, celer). Izgnječite povrće da pusti sok. Dodajte malo limunovog soka. Po želji, za postizanje pikantnosti, salati možete dodati izgnječenu čehnu bijelog luka. Začinite manjom količinom biljnog ulja (posebno se preporučuje laneno ili maslinovo).

Salatu je nepotrebno soliti. Ako se ne možete odreći slankastog ukusa, koristite soja sos, koji sadrži popriličnu količinu soli i poboljšava ukus hrane, a ima visoko nutritivne vrijednosti i nije štetan po zdravlje. Imajte na umu: kod niske kiselosti želuca bolje je koristiti kiseli kupus.

Komentari

komentara

error: Content is protected !!