Višak masnog tkiva: OVO SU TRI DOBRA NAČINA DA GA SE RIJEŠITE!

Estetika nije jedino što bi trebalo da vas zabrinjava kad su u pitanju masne naslage na tijelu. One mogu negatino da djeluju i na organe poput mozga, jajnika, srca… Evo kako masnoće utiču na cijelo tijelo:

Glava
Rizik od nastanka migrena povećava se kod 40 posto mladih žena koje imaju višak masnih naslaga na stomaku.

Mozak
Manjak kilograma je povezan s 36 posto većim šansama za razvoj demencije, dok gojaznost znači 42 posto veći rizik, navodi se u rezultatima studije sprovedene na školi za javno zdravstvo Džons Hopkins Blumberg.

Kosti
Japanska studija pokazala je da kod žena nakon menopauze, koje imaju višak kilograma, postoji veća šansa za nastanak lomova, dok su veoma mršave osobe u rizičnoj grupi od lomova kosti u vratu i rukama.

Grudi
Nakon menopauze, kod gojaznih žena primijećen je povišen rizik za čak 30 do 60 posto od razvoja raka dojke.

Srce
Studija je pokazala da gojaznost znači i veći rizik, čak 32 posto, za razvoj koronarnih bolesti.

Jajnici
Čak šest odsto slučajeva neplodnosti se odnosi na gojaznost, dok je isti procenat zabilježen i kod žena koje imaju manjak kilograma.

TRI NAČINA DA ŠTO LAKŠE ISTOPITE MASNOĆE

1. TRENING SNAGE
Uključuje dovoljan intenzitet u intervalima, a to će vam pomoći da izgubite kalorije, ali i uskladištene masnoće. Prijedlog je da napravite osam ponavljanja nekih od vježbi snage, 20 sekundi radite, a 10 se odmarate.

2. ODMOR
Studija sprovedena na Univerzitetu Brigam potvrdila je da osobe koje spavaju 8 sati dnevno, imaju najmanji procenat masnoće u tijelu. Zašto? Jer manjak sna može da prouzrokuje “nered” u hormonskoj slici, a oni kontrolišu metabolizam.

3. OPUŠTANJE
Joga može da smanji nivo kortizola u krvi, a velike količine kortizola su povezane s masnoćama na stomaku. Prema jednoj studiji, žene koje su prošle menopauzu te su 16 nedelja praktikovale jogu, izgubile su velike količine masnih naslaga na stomaku.

NAJBOLJE NAMIRNICE ZA BORBU PROTIV MASNOĆA
Istraživanja pokazuju da osobe koje konzumiraju više mlijeka mogu da izgube i do 2 puta više kilograma od osoba koje ga izbjegavaju. Drugo istraživanje pokazalo je da su proteini odlični za gubitak masnoća na području stomaka. Ne zaboravite na masnu ribu koja sadrži omega 3 i omega 6 kiseline, poput sardina i orašastih plodova.

error: Content is protected !!