Vakuum vježba garantuje ravan stomak (Video)

Ravan stomak i jaki trbušni mišiću su želja mnogih dama.

Za ravan stomak ne morate se mučiti i raditi beskonačan broj „omraženih“ trbušnjaka. Naime, pronašli smo najlakšu vježbu za postizanje ravnog stomaka, a što je najbolje, fitnes stručnjaci tvrde da je i djelotvornija od tako teških trbušnjaka.

Tajna ove vježbe koja se naziva isisavanje stomaka ne može biti jednostavnije – samo morate pravilno disati.

U ovoj vježbi disanjem se aktiviraju i jačaju najdublji abdominalni mišići tako da jednostavno činite kontrakcije, objašnjava Rič Sturla, lični trener u britanskom centru za zdrav život.

Ako ovu vježbu radite pravilno, ojačaćete cijeli središnji dio tijela te stabilizovati kičmu što će ukloniti bol iz donjeg dijela leđa i poboljšati vam držanje. Ovakva tehnika dubokog disanja i „isisavanja“ vazduha iz stomaka dio je pilatesa i joge, ali možete je raditi odvojeno od tih vrsta vježbe.

1. Čim se probudite (idealno bi bilo na prazan želudac i dok ste još u krevetu) legnite na leđa sa savijenim koljenima i stopalima položenima na dušek.

Udahnite pa duboko izdahnite i uvucite stomak toliko jako kao da pupak želite da „prilijepite“ uz kičmu. Što više uvučete stomak to će biti jača kontrakcija i djelotvornost ovog pokreta.

2. Zadržite uvučen stomak 15 sekundi za početak, a kako napredujete produžite trajanje stiska sve do 60 sekundi, uzimajući plitke udisaje prema potrebi. Ponovite 3 do 5 puta.

3. Kada ste spremni za težu verziju „isisavanja“ stomaka, radite vježbu klečeći na koljenima i dlanovima, sjedeći ravno u stolcu ili na lopti za pilates.

4. Nakon određenog vremena vježbanja stomak ćete moći držati „uvučenim“ dok sjedite ili stojite tokom cijeloga dana.

Ako ovo vježbu izvodite pravilno i redovno, zdravo se hranite te radite i svoj uobičajeni trening, rezultate ćete vidjeti i osjetiti već za 2 nedjelje, kaže Sturla.

Komentari

komentara

error: Content is protected !!