Vakuum tehnikom do ravnog trbuha za tri sedmice

Ako želite da vam struk izgleda vidno tanji, a trbuh zategnutiji i ravniji, vrijeme je da isprobate vakum tehniku zatezanja koja se osim u vježabnju koristi i u jogi.

Prvi rezultati trebali bi se vidjeti u vrlo kratko vrijeme, točnije u periodu od tri do četiri sedmice, ako se izvodi pravilno i redovno.

Na početku će vam biti potrebno vrijeme za zadržati trbušne mišiće napetima. Ali, kada oni dođu u tonus, bit će potrebno puno manje napora da ih kontrolišete.

Ovo su koraci popularne vakum vježbe:

1. Zauzmite poziciju: lezite na leđa, ruke stavite uz tijelo, savijena koljena stoje na podu, a mišići trebaju biti opušteni.

Polako izdahnite, oslobađajući pluća od zraka, ne naprežući pri tome mišiće tijela.

2. Oslobodivši pluća od zraka, počnite naprezati mišiće trbuha, pokušavajući ga uvući što je više moguće, kao da pupkom iznutra želite dotaći kralježnicu. Disanje pri tome treba zaustaviti.

Donji dio trbuha zaustavite na 10-15 sekundi, zatim učinite manji udah, nastavljajući uvlačiti trbuh.

3. Napravivši mali udah, ne žurite opustiti trbuh – napregnite mišiće trbuha i zadržite dah još na 10-15 sekundi, zatim ponovno uvucite trbuh, održavajući napetost mišića.

 

Ako vam je teško zadržavati dah, radite kratki udah.

4. Izdahnite, opustite trbuh, napravite nekoliko slobodnih udisaja-izdisaja, zatim ponovno oslobodite pluća od zraka i uvucite trbuh što više možete.

Napregnite mišiće trbuha, a zatim izbacite trbuh na gore, bez udisanja.

 

Minimalan broj ponavljanja je 5 puta.