Uz jabuku, avokado i jogurt – sitost je zagarantovana

Ako želite ostati vitki, trebate jesti hranu od koje ćete dugo osjećati sitost. Zapamtite spasonosni trio: proteini, zdrave masti i vlakna. Evo liste namirnica koje pružaju duži osjećaj sitosti i hrane od koje ćete brzo ogladnjeti

JAJE – Ima samo 70 kalorija i 6 grama proteina. Neke studije su pokazale da žene koje doručkuju jaja brže mršave nego njihove vršnjakinje koje za doručak ne jedu jaja, ali unose iste kalorijske vrijednosti. Vjerovatno zbog toga jer jaje daje više energije i duži osjećaj sitosti.

SUPA – Hrana koja sadrži puno vode osigurava veću sitost. Prije glavnog jela dobro je pojesti supu, tako se nećete ni prejedati. Supa bi trebala sadržavati dosta povrća i proteina.

AVOKADO – Zdrave monozasićene masti pomoći će zadržati osjećaj sitosti.

JOGURT – U 2 dl jogurta imamo čak 18 grama proteina, što je više od purećeg filea – sitost je zagarantirana.

ZOBENE PAHULJICE – Bogati izvor vlakana, čak 4 grama po šoljici, omogućava da dugo osjećate sitost. Poboljšajte okus i osjećaj sitosti dodajući borovnice.

JABUKA – Samo 80 kalorija, ali može zasititi kao puni obrok jer sadrži 4 grama vlakana i puno vode.

GRAH I LEĆA – Bogati su proteinima, sedam grama po šoljici, i kompleksnim ugljikohidratima koji se duže razgrađuju.

ORAŠASTI PLODOVI – Sadrže savršenu kombinaciju vlakana, proteina i zdravih masti. Samo ne pretjerujte s količinom, grickajte pomalo svaki dan.

Na listi namirnica i ishrane od koje ćete brzo ogladnjeti su keksi, krekeri i croisanti (puni su loših šećera koji potiču glad), alkohol (potiče apetit), žitarice (prepune su šećera, a sadrže malo čega drugog).

 

(aura.ba)

Komentari

komentara

error: Content is protected !!