Uradite ovu vježbu, primijenite formulu brazilskih ljekara i saznajte – koliko godina ćete živjeti!

Da li ste se ikada pitali koliko dugo ćete živjeti? Da li ste u opasnosti od prerane smrti ili ćete doživjeti duboku starost, okruženi svojim praunučićima? Brazilski tim doktora osmislio je jednostavan test koji je dobar pokazatelj forme čovjeka. Oni koji su imali loše rezultate na testu, imali su veću stopu smrtnosti od onih koji su ga sa lakoćom uradili. Gdje se vi uklapate na ovoj skali i šta to znači za vašu potencijalnu dugovječnost?


Održavanje određenog nivoa forme tokom starenja veoma je važno kako biste produžili život: oni koji su vitki i u formi živjeće duže od onih koji to nisu. Da li ste spremni da uradite test i provjerite da li je vašem načinu života potreban remont kako biste se spasili od rane smrti? Sve što je potrebno jeste da sjednete, opet ustanete i izračunate poene.

1. Stanite u opuštenom položaju, bez namještaja i predmeta blizu vas. Prekrstite noge. Vježbu započinjete sa 10 poena


2. Iz ovog položaja, sjedite prekrštenih nogu na pod. Dok to radite, ne koristite druge dijelove tijela, stopala i zadnjice. Ako se potpomognete dlanom, rukom, koljenom ili nogom, gubite jedan poen. Isto važi i ako stavite šaku ili lakat na koljeno. Ako posrnete i izgubite ravnotežu, gubite pola poena


3. Sjedite prekrštenih nogu na podu. Sada dolazi nezgodan dio: ustanite ne koristeći nijedan drugi dio tila, osim nogu. Samo vaša stopala mogu da dodiruju pod. Kao i maločas, ne smijete koristite druge dijelove tijela osim stopala i zadnjice Ako se pomognete nekim drugim dijelom tijela, gubite jedan poen

Iskoristite ovu skalu za računanje poena:

Naravno, ovaj test nije pogodan za svakog. Osobe sa određenim medicinskim stanjima poput artritisa ili povreda koljena ili kuka, vjerovatno ne bi trebalo da rizikuju. Oni preko 50 godina koji pripadaju kategoriji “dobro” mogu biti veoma ponosni. Osobe ispitane u studiji imale su 21% više šanse za preživljavanje sa svakim poenom na skali. Ako imate manje od 8 poena, možda je vrijeme da poradite na mišićnoj snazi i balansu mišića. Sa godinama neće postajati lakše! Zaboravite na skedenje na kauču i pokrenite se! (Image source: youtube.com)

Komentari

komentara

error: Content is protected !!