Ukusnim namirnicama snizite povišen krvni pritisak

Način na koji se hranimo se odražava na naše zdravlje. Ljekari naglašavaju da ovih 5 namirnica povoljno djeluje na organizam, a postoje naznake i da mogu da snize povišen krvni pritisak.

Evo šta bi trebalo obavezno da se nađe i na vašem tanjiru:

Borovnice

Prepune su flavonoida, snižavaju nivo lošeg holesterola i regulišu krvni pritisak. Borovnice su skoro uvijek dostupne, a možete ih dodati svakom doručku ili jesti umjesto večere.

Cvekla

Istraživanje je pokazalo da pacijenti s visokim krvnim pritiskom koji su pili sok od cvekle pokazuju nevjerovatan napredak u snižavanju krvnog pritiska. Druga studija zaključuje kako su za to vjerovatno zaslužni nitrati u soku koji snižavaju pritisak u roku od 24 sata.


Krompir

Kalijum i magnezijum, dva minerala koji pomažu u snižavanju krvnog pritiska, nalaze se u ovoj namirnici. Sadrže i vlakna koja su obavezan sastojak svake zdrave dijete.

Maslinovo ulje

Blagotvorno djeluje na lipide u krvi te takođe smanjuje krvni pritisak. Jedna od studija pokazuje da pritisak postaje niži što više maslinovog ulja koristite.

Tamna čokolada

Sadrži flavonoide koji vene čine elastičnijima, a da konzumacija iste snižava krvni pritisak dokazano je u velikom broju studija. Na dan priuštite sebi oko 15 g tamne čokolade s najmanje 70 posto kakaa.

error: Content is protected !!