Ukusne, zdrave i ne goje: Niskokalorične grickalice koje bi mogli da jedete u svako doba dana

Ove namirnice su dobre kao grickalice a i ne goje mnogo!

U večernjim satima dok odmaramo uz TV najviše poželimo nešto za grickanje.

Ove namirnice su dobre kao grickalice a i ne goje mnogo!

Sušene smokve

Prvoklasan su izvor balastnih tvari. Opskrbiće tijelo potrebnom energijom pa je idealno pojesti ih prije treninga. Osim toga, sadrže veliku količinu kalijuma – važnog minerala za ubrzavanje regeneracije organizma.

Bademi

Bogati su alfa tokoferolom, oblikom vitamina E koji tijelo najbrže apsorbira. Taj vitamin ima antioksidativno djelovanje i sprječava oštećenje ćelija nakon treninga. Pojedite jednu šaku badema tokom dana i bićete poprilično siti.

 
Tamna čokolada

Sadrži flavonol koji pripada grupi biljnih tvari koje koriste zdravlju. Takođe podstiče krvotok, čemu se posebno raduju vaši mišići nakon treninga.

Banane

Zbog velike količine kalija koje sadrži ovo voće nećete imati grčeve u mišićima i bićete puni energije. Osim toga, zbog velike količine ugljenohidrata, pravo su supergorivo za mišiće.

Lebleblije

Leblebija je niskokalrična namirnica koju možete naći u svakoj prodavnici zdrave hrane, i idealna je zamena za standardne grickalice – možete je ponijeti i na posao. Uglavnom, njena ogromna prednost je u tome što je jako bogata mineralima, proteinima, magnezijumom, gvožđem, kao i vlaknima. Sve u svemu – predlažemo da bude na vašoj listi zdravih grickalica.

Pistaći

Kada kažemo pistaći mislimo na one pistaće u ljusci. Ne na one industrijski prerađene sa aditivima i dodatnim uljima Uglavnom, pistaći su veoma zdravi, valja napomenuti i da su manje kalorični od prethodno nevedenih orašastih plodova, a takođe su i veoma ukusni, tako da zadovoljavaju sve potrebne kriterijume da se nađu na našoj listi zdravih namirnica. Dodoajmo i da su odlični antioksidansi.

error: Content is protected !!