Ukusna i zdrava: Pica s povrćem

Ova pica ostavlja bez daha i što je najvažnije – zdravija je u odnosu na slična omiljena, ali uglavnom nezdrava jela.
POTREBNO JE: tijesto, jaje, so, svježe povrće, sos od paradaiza ili kečap, šampinjoni, svježa paprika, crveni luk, kukuruz šećerac, rendana mozzarella i origano.

Priprema se vrlo jednostavno:
– Prije svega, zagrijte rernu na 200°C.
– Tijesto stavite u mikrotalasnu na 3 minuta da naraste.
– Dodajte jaje, narendajte sir i posolite. Sve dobro izmiješajte.
– Na pleh za pečenje stavite papir za pečenje i na njega stavite podlogu od tijesta.
– Kašikom raširite i utanjite podlogu za pizzu.
– Pecite oko 35 minuta.
– Picu izvadite iz rerne i premažite sosom od paradajza ili kečapom.
– Poslažite svježe povrće na podlogu za pizzu, šampinjone, svježu papriku, crveni luk, kukuruz šećerac.
– Dodajte rendanu mozzarellu i pospite origanom.
– Vratite picu u rernu i pecite još 15 minuta.
Poslužite i uživajte u ovoj zdravijoj varijanti, mnogima omiljenog nezdravog jela! Večera je spremna a sve ukućane ćete ostaviti bez daha.

Komentari

komentara