UKLETI AUTOPUT A3 U HRVATSKOJ: “Dionica smrti” bila je kobna za Tošeta Proeskog, Dolores Lambašu i mnoge druge

 Tako ravna ruta kod vozača često može izazvati veliki zamor, jer praktički nema zavoja ni tunela. Astrolozi i vidovnjaci ipak kažu da monotona cesta nije razlog tako čestih nesreća

Krajem jula, u stravičnoj saobraćajnoj nesreći kod Slavonskog Broda život je izgubilo deset ljudi, a to je samo jedna u nizu velikih nesreća na dionici Novska – Okučani – Slavonski Brod autoceste A3 od niti 100 kilometara od ukupno 306 kilometara koliko je A3 duga od Bregane do Bajakova. Upravo je ta dionica već dobila naziv ‘dionica smrti’.

U martu ove godine, također u ranim jutarnjim satima, kod čvora Okučani poginulo je četvero ljudi u prevrtanju kamiona srbijanskih registracija, a svi poginuli bili su migranti.

U julu 2020. godine u teškoj saobraćajnoj nesreći na autocesti A3, između Novske i Okučana u smjeru Lipovca, teške povrede zadobilo je dvoje odraslih ljudi, dvoje djece lakše, dok je jedno dijete prošlo bez povreda.
Teška saobraćajna nesreća na odmorištu na autocesti A3 između Novske i Okučana iz 2019. godine, potresla je javnost. Vozač kamiona skrenuo je s autoceste na odmorište i usmrtio dvije djevojčice, učenice sedmog razreda Osnovne škole Dalj koje su, zajedno sa svojim vršnjacima, autobusom krenule na ekskurziju u Sveti Filip i Jakov pokraj Zadra.
Samo sedam dana ranije, u sudaru kamiona i autobusa poginuo je vozač kamiona. U autobusu je lakše povrijeđeno između 10 i 15 putnika, a u junu su, te godine, između čvorova Okučani i Novska u saobraćajnoj nesreći također učestvovali kamion i autobus. Tada je preminuo vozač kamiona, a osmero je putnika autobusa povrijeđeno.

Kobna 2018. godina
U oktobru i novembru 2018. godine je u teškim saobraćajnim nesrećama povrijeđeno 15 putnika. U ranojutarnjim satima početkom avgusta sudarila su se dva kombija i putnički automobil. Devetero ljudi prevezeno je u bolnicu u Novoj Gradiški.
Jedan muškarac je poginuo, a drugi je teško povrijeđen kada su se sudarila tri vozila između čvorova Kutina i Novska početkom juna 2018. godine.

Dva mjeseca ranije je poginuo vozač automobila kada je sletio s ceste. Suvozačicu je Hitna prevezla u bolnicu u Novu Gradišku. U februaru iste godine je još jedan čovjek na sličan način izgubio život. Sletio je automobilom u kanal.
Dva dana prije Božića 2016. godine između Okučana i Novske sudarila su se tri vozila. Jedan je čovjek poginuo, drugi je povrijeđen. U novembru te godine s autoceste A3 kod Okučana je sletio mladi policajac. Nakon što je dijelom vozila prošao na travnatu površinu uz saobraćajnicu, vozilo se počelo zanositi da bi se na kraju nekoliko puta prevrnuo. Mladom policajcu nije bilo spasa. U oktobru iste godine je, na autocesti A3 kod Okučana, poginuo 43-godišnjak koji je stajao uz svoj automobil. Na njega je naletio kamion registracijskih oznaka BiH.

 Toše i Dolores
U maju 2016. godine je poginulo troje ljudi. Nesreću je uzrokovao vozač Toyote koji se vozio u suprotnom smjeru. Direktno se sudario s BMW-om u kojem su bila dva muškarca. Sva trojica su poginula.
A vjerovatno najpoznatija nesreća koja se na istoj autocesti nedaleko od Nove Gradiške, dogodila 2007. godine je ona u kojoj je smrtno stradao makedonski pjevač Toše Proeski.
Poznati muzičar sa svojom menadžericom Ljiljanom Petrović i vozačem Georgijem Georgijevskim krenuo je u noći iz Skoplja za Zagreb. Vozeći autocestom Georgijevski je kod Nove Gradiške, zbog nepridržavanja razmaka, prednjim desnim dijelom osobnog automobila VW Touareg udario u zadnji lijevi dio automobila kojim je upravljao Beograđanin Slaviša Kuzmanović.Od siline udarca automobil, u kojem se na mjestu suvozača nalazio Toše Proeski, zaokrenuo se i udario u zaštitnu ogradu. Poginulog pjevača iz automobila su izvukli tek uz pomoć vatrogasaca.
Na istoj je autocesti šest godina poslije poginula glumica Dolores Lambaša. Automobil u kojem se nalazila udario je u drugo putničko vozilo i oba su se prevrnula.

 Nesreću imao i Emir Hadžihafizbegović
Na neosvijetljenom dijelu autoceste A3 kod čvora Novska 2014. godine, u saobraćajnoj nesreći učestvovao je i glumac Emir Hadžihafizbegović. On je naletio na ženu i muškarca koji su mijenjali gumu nakon što su, uz pet ostalih automobila, naletjeli na polomljenu svjetlosnu signalizaciju koju je porušio drugi vozač. Hadžihafizbegović je pokušao proći između ograde autoceste i zaustavljenog vozila, no pritom je udario u muškarca i jednu od dvije žene koja je kasnije preminula u bolnici u Novoj Gradišci.
Krajem 2009. godine na čvoru kod Okučana vozač je izgubio kontrolu nad vozilom, udario u tri saobraćajna znaka i zabio se u betonski stub. Vozač i njegova supruga su preživjeli, a njihovo je dvoje djece preminulo.Mnogi vozači, ali i saobraćajni stručnjaci za autocestu A3 kažu da je monotona. Naime, prolazi kroz ravnicu i njome se dugo putuje. Tako ravna ruta kod vozača često može izazvati veliki zamor, jer praktički nema zavoja ni tunela za razliku od A1 koja je za vozače ipak malo zahtjevnija, piše 24.sata.

S druge strane, u svijetu ezoterije se smatra kako je neko mjesto ukleto ako se na njemu ponavljaju nesreće. Na ovoj dionici ih je i previše. Pročitajte u nastavku šta kažu neki ezoteristi.

Zoran Petrović, ezoterista: Cesta je sagrađena na staroaustrougarskom groblju!

Na balkanskim putevima jako mnogo je saobraćajnih nezgoda, mnogo je njih izgbilo svoje živote. Takav je i jedan autoput u Hrvatskoj koji je nazvan i – dionica smrti.

Na putevima širom ex YU prostora bez ikakvog većeg i značajnog povoda događaju se velike saobraćajne nesreće gde gine jako puno ljudi. Takav jedan put nalazi se u Hrvatskoj.
Dionicu autoputa Novska – Okučani – Slavonski Brod – narod je nazvao dionicom smrti.
Ova dionica redovno izaziva nesreće i odnosi jako puno života, već decenijama unazad. Upravo ova dionica autoputa A3 je zlokobna jako jer kao što rekoh odnosi redovno jako puno života i to uglavnom pretežno odnosi mlade živote. Najpoznatija saobraćajna nesreće dogodila se 2007. godine kada je zbog teškog udesa na licu mjesta izgubio život Toše Proeski.
Međutim nije on jedina javna ličnost koja je stradala na ovom mjestu – šest godina kasnije na istom mjestu poginula je i popularna glumica Dolores Lambaša.

Mještani ovog dijela govore da je ova dionica autoputa prokleta jer dio ove dionice prolazi preko staroustrougarskog groblja. Tvrde da su davno spomenje sklonili, a da su tijela još uvijek tu.
Oni takođe tvrde da duše umrlih čija se tijela i dalje tu nalaze odnose živote onih koji prolaze tom deonicom jer smatraju da im je narušen njihov mir na vječnom počinku. Apsolutno se slažem s ovim mišljenjem.

 Slavenka Polojac, tumač Lenormand karti: Ove nesreće će stati ubrzo

Što se tiče ove dionice puta, vidim muškarca u uniformi koji je dosta zla nanio, ne mogu s kartama puno godina unazad vidjeti, ali je to muškarac kojije bio na vlasti i nakupio je dosta grijeha. Karmički, tu nevezano za ove nesreće – ima puno mrtvih osoba, puno toga lošeg i puno sakrivenog od javnosti; puno nepravde. Ovo će stati, ove nesreće, jer, taj čovjek je živ, još uvijek je na ovom svijetu, i s njegovom smrću će prestati i zla za druge.

Vidoviti Dali: Putujem često tom cestom i vidim mrtve kako bježe
Sveštenstvo tj. ljudi koji vode crkve i džamije, popovi i hodže, bave se politikom i u prvom redu su sa političarima, a nebave se sa Molitvom za nastradale duše tokom rata koje lutaju i koje nemogu naći svoj mir jer nemaju ni mjesto svog spokojstva.Često sam putovao noću i vidio ljude kako bježe i hodaju po toj dionici puta i kako sam počeo paliti svijeće par godina unazad, više ih ne viđam, pogotovo noću. Ta dionica puta je bila sva potopljena i to svi znaju i sad se prave ludi, a kada sva sveđtenstva budu izašli i čitali molitve za nastradale ljude i duše prestat će.Mnogo suza i krvi je tu proliveno.

 Ljiljana Smiljanić, astrolog: Čvorište loše energije!
Svaka zemlja ima svoj put koji je ne samo loše urađen u građevinskom tj. urbanističkom smislu već i u energetskom.Ljudi su energetska bića. Nešto nam prija nešto ne prija, svi imaju nešto što vole i nešto što ne vole.Ali i nešto što je opasno. Često sam imala prilike da mi klijenti kažu kako su od nekog puta odustali i često bi im upravo to spasilo čak i život.
Ljudi zanemaruju unutrašnji glas koji im daje naznake tj. predosjećaj da li je nešto za njih ili nije. Kada je put koji je em monoton em dug u pitanju, jasno je da nastaje zastoj energije usljed fizičkog zamora. Kada je čovjek niske energije, postaje magnet za loše stvari, pad koncentracije, a sa padom koncentracije postaje razasute energije, prespor za reagovanje. Sklon pospanosti.. Negativne sile jačaju s padom koncentracije i na žalost rezultat je koban…

Bez obzira da li je u pitanju vozač ili suvozač, svaki čovjek u toku 24 h ima trenutke kada nije fokusiran. Danas smo svi izloženi velikom dejstvu negativnih sila, svako pojačavanje (premor usljed putovanja, stres, nervoza, brigao finansijama, razni strahovi ) slabi životnu energiju. Stoga opasne, tj. uklete dionice koje se nalaze na energetskim čvorištima koji su prepoznatljivi po velikom broju nezgoda, strogo moramo prelaziti odmorni, opušteni isamim tim i koncentrisani. Zato prije ulaska u tu čvorišnu zonu obavezno napraviti pauzu i odraditi par vježbi za dizanje energije.

Vidovita Lea: Na put s molitvom!
Sav taj prostor je jako pun negativne energije i na tom su se mjestu dugo godina dešavale loše stvari i zato ljudi stradaju. Zlo privlači zlo. Ostaju te neke negativnosti da lebde u zraku, ali i ispod zemlje. Ne desi se slučajno da neko zaspi i skrene s ceste i pogine, to su sve te sile koje uspavaju čovjeka, pa on obamre, i kad se već prene, ne zna ni gdje se nalazi ni kud je pošao. Svakako na put polazite s molitvom, bilo koji, a posebno ovaj.

 Milan Ristanović, astrolog: Unutarnja sila privlači vozila da slete s ceste

Prošao sam tom dionicom bar 15 puta u zadnjoj deceniji i uvijek usporim. Ne može biti slučajno ako se toliko često ponavlja. Taj mali dio puta ima određen nagib koji je posebno kad pada kiša opasan. Čudi me da hrvatske vlasti ne ograniče tu brzinu na 80km na sat.

Inače, postoji neka unutarnja sila koja tamo nešto burgija i privlači vozila da slete. Siguran sam da to nema veze sa odnosima naših naroda, koji se malo pa protjeruju i poslije toga grle kao da ništa nije bilo. Zemlja u svojoj utrobi ima razna magnetska privlačenja, to je po meni uzrok nesreća.
Manja brzina i nećemo slijetati sceste kao muhe

 

(E. K./aura.ba)

error: Content is protected !!