Učinkovita dijeta uz zdravu heljdu: Vitki i fit bez gladovanja

 Heljda nije žitarica i ne sadrži gluten.Izuzetno je korisna za gubitak suvišnih kilograma. Nutricionisti je često preporučuju uključiti u jelovnik bolesnih od anemije, hipertenzije, bolesti jetre.

Znate li da je heljda vrlo zdrava i korisna namirnica, koju bi itekako trebali uključiti u svoju prehranu?

Odavno je dokazano njeno ljekovito djelovanje za brojne zdravstvene tegobe.

  Hrana za mozak

Budući da poboljšava pamćenje, heljdu nazivaju i idealnom hranom za mozak. Čaj od heljdinog cvijeta ima ljekovito djelovanje na dišne organe i pluća (kašalj, sluz, katar), a mješavina listova i cvjetova heljde liječi aterosklerozu krvnih žila.

Heljda ublažava posljedice zračenja i hemoterapije i mentalnog zamora. Jela od heljde pomažu kod kardiovaskularnih bolesti, a posebno kod povišenog krvnog pritiska i probavnih problema.

Pored navedenog, izuzetno je korisna za gubitak suvišnih kilograma. Isprobala sam je.

 14 dana

U usporedbi s žitaricama, heljda je niskokalorična namirnica (nije žitarica), koji sadrži mnogo proteina, aminokiselina, željeza, magnezija, kalija, fosfora, joda, vitamina B1, B6…

 

Heljda je dijetalni proizvod. Nutricionisti je često preporučuju uključiti u jelovnik bolesnih od anemije, hipertenzije, bolesti jetre.

Dijeta se drži 14 dana, i osim gubljenja nekoliko kilograma, ujedno ćete i očistiti svoj organizam te odmoriti svoj želudac i crijeva.

Recept za pripremanje heljde:

Navečer, heljdu zaliti proključalom vodom, vodu ocijediti i zaliti ponovo proključalom vodom (1 čaša heljde u zrnu – 1,5 čaša vode). Možete pripremiti 1, 2 ili 3 čaše, koliko god želite. Pokušajte s jednom, pa ćete regulisati prema svom apetitu.

 

Poklopiti i ostaviti preko noći (ne kuhati). Ujutro je spremna za upotrebu.

Heljdu je dozvoljeno jesti koliko god želite, bez začina, umaka i soli (jedino može soja umak). Tokom dana popiti 1 l kefira (ne više od 1% -1,6%). Pijte obavezno vode, koliko god želite, ali ne manje od 1,5 litre dnevno. Uz vodu možete piti i zeleni čaj.

Dozvoljena je i kafa, ali ne više od 2 šoljice dnevno, bez šećera. Poželjno je da posljednji obrok imate 4 sata prije spavanja.

Tokom dana možete uzimati voće i povrće (jabuka, naranča, kupus salate, zeleno povrće, suhe šljive, kašiku meda). Možete jesti pareno zeleno povrće – špinat, brokula, prokulica, grašak… Bez soli i drugih začina. Ne bi trebali imati osjećaj gladi.

 

error: Content is protected !!