Ubrzajte metabolizam i smršajte na prirodan i zdrav način

Jutro je najbolji dio dana kad treba brinuti o metabolizmu. Od brzine metabolizma ovisi koliko će se štetnih tvari i masnoća nakupiti u tijelu. Brzina metabolizma ovisi o različitim čimbenicima, poput genetike, mase i životne dobi. Kod većine ljudi metabolizam se usporava u četrdesetima, zbog čega tada i dolazi od debljanja.

No, iako je sve to izvan naše kontrole, moguće je utjecati na brzinu metabolizma. A što je metabolizam brži, brže je i sagorijevanje kalorija.

Više proteina

Ne jedite prekasno. To je greška koju čini velik broj ljudi. Sve je manje onih koji imaju vremena za doručak, ali ta nezdrava navika može biti itekako štetna za metabolizam. Ako doručkujete čim se probudite, metabolizam će se prije aktivirati. Najbolje bi bilo pojesti doručak bogat proteinima, koji će vam dati energiju za uspješan početak dana.

Proteini igraju važnu ulogu u postizanju i održavanju idealne mase. U odnosu na ugljikohidrate i masti, proteini imaju relativno visok “termički učinak”, parametar koji mjeri porast metabolizma koji se javlja nakon probave. Proteini će vas brzo zasititi. Bit ćete siti uz minimalan unos kalorija.

Više vježbanja

Vježbanje ujutro sagorijeva više kalorija nego vježbanje u bilo kojem drugom dijelu dana. Možete pronaći vježbe i treninge koji vam ne oduzimaju mnogo vremena i koji mogu postati dio vaše jutarnje rutine.

Mnogo ljudi se nepotrebno plaši treninga snage. Ako želite smršaviti, trebate uključiti ovakvu vrstu treninga u rutinu i zaboravite samo na kardio treninge. Treninzi snage omogućuju rast mišića i ubrzano sagorijevanje masti.

Češći obroci

Gradnja mišića veoma je važna jer je metabolizam u stanju mirovanja brži kod ljudi s većim udjelom mišića. Ne zaboravite da je tijelu potrebna voda da bi sagorjelo kalorije, a čak i u stanju blage dehidracije metabolizam se usporava.

I češći obroci odličan su način ubrzavanja metabolizma pa je zato moguće da ljudi koji stalno nešto jedu budu mršaviji. Idealne grickalice jesu svježe voće, salate i žitarice. Ljuta hrana i začini sadrže sastojke koje mogu pogurati metabolizam. Jedna žličica mljevene čili papričice može ga ubrzati.

Nemojte previše sjediti

Brojna istraživanja utvrdila su da dugotrajno sjedenje izravno utječe na metabolizam. Preporučuju se istezanje i lagana vježba svakih 30 minuta kako biste uspješno pokrenuli metabolizam.

Spavajte dovoljno

Manjak sna dovodi do manjka energije, a to znači da će tijelo tokom dana trošiti manje kalorija. Rješenje je dovoljno sna.

Protuučinak smanjenja kalorija

Ako smanjite unos kalorija, tijelo će reagirati tako što će usporiti metabolizam, gomilati svaku dostupnu kaloriju i čuvati je u pričuvi. Smanjivanje kalorija jest važno u procesu mršavljenja, ali ako je previše drastično, postići ćete protuučinak.

Komentari

komentara

error: Content is protected !!