U kojim to pićima i dijabetičari smiju uživati?

 

Dijabetičari moraju voditi računa o hrani i piću koje konzumiraju, jer njima nije sve dozvoljeno. Donosimo nekoliko izbora za utaživanje žeđi.

Sokovi
Za: Zaobiđite flaširani sok krcat šećerima i umjetnim okusima te odaberite svježe iscijeđene sokove. Oni predstavljaju prave rudnike vitamina, a to osigurava zdravlje.

Protiv: Ispijanje voćnih (i povrtnih) sokova trebalo bi biti umjereno te svejedno vodite računa o kalorijama, ugljikohidratima i soli koje unosite.

Savjet: Sok razblažite s malo vode.

Mlijeko
Za: Bogato je vitaminima i kalcijem, a sadrži i zdrave bakterije koje poboljšavaju stanje probavnog sistema.

Protiv: Mlijeko je kalorično i bogato ugljikohidratima.

Savjet: Za manje unesenih kalorija odaberite mlijeko s niskim postotkom masti (0,9 posto). Dobra alternativa može biti bademovo ili sojino mlijeko.

Čaj
Za: Čaj može biti bogati izvor antioksidansa, sitnih boraca protiv molekula slobodnih radikala koje odražavaju stanično oštećenje. Čaj će vas ujedno osvježiti i razbuditi, neovisno o tome pijete li ga toplog ili hladnog.
Protiv: Mnogi moraju svoj čaj zašećeriti kako bi ga popili.

Savjet: Kako biste izbjegli unos kalorija, pijte čaj bez šećera ili s malomasnim mlijekom.

Kafa
Za: Mnogi bez nje ne mogu započeti svoj dan, stoga predstavlja glavni oslonac nakon buđenja.

Protiv: Dijabetičari smiju piti kafu, no uz određena ograničenja. Odaberite crnu kafu, preskočite dodatke poput šlaga i masnog mlijeka te šećer.

Savjet: Crnu kafu možete razblažiti s malo mlijeka s niskom razinom masnoće (0,9 posto) te dodati malo zaslađivača.

Alkohol
Alkohol može prouzročiti pravi kaos razini glukoze u krvi, stoga je najbolje izbjegavati ga ili piti u malim količinama. U svakom slučaju provjerite sa svojim doktorom prije nego što počnete nazdravljati.

Komentari

komentara

error: Content is protected !!