Tri vježbe istezanja koje rješavaju problem bolnih leđa (Video)

Bolove u leđima najčešće uzrokuju oslabljeni mišići zbog neaktivnosi, dugotrajnog sjedenja i krivog držanja. Kako biste riješili problem bolnih leđa, isprobajte tri vježbe istezanja koje treba raditi svaki dan dva do tri puta, sve dok bol potpuno ne nestane

1. Vježba – istezanje zdjelice
– Legnite na leđa, desnu nogu savijte u koljenu te se oslonite na stopalo.

– Lijevu nogu prebacite preko nje, tako da vam je skočni zglob naslonjen na desno bedro.

– Rukama gurajte koljeno tako da dobijete otpor i osjetite zatezanje.

– Zadržite položaj oko 20 sekundi te isto ponovite s drugom nogom.
– Napravite tri serije sa svakom nogom.
2. Vježba – istezanje gluteusa
– Legnite na leđa, desnu nogu savijte u koljenu te se oslonite na stopalo.

– Lijevu nogu prebacite preko nje, tako da vam je skočni zglob naslonjen na desno bedro.

– Rukama obuhvatite desno bedro te ga povlačite prema sebi.

– Zadržite položaj oko 20 sekundi te isto ponovite s drugom nogom.

– Napravite tri serije sa svakom nogom.
3. Vježba – istezanje zadnje lože

– Legnite na leđa, a noge su na podu ispružene.

– Peškir ili gumenu traku zakačite ispod desnog stopala te ga držite s obje ruke.

– Nogu ispružite u koljenu te je podignite koliko god možete, a peškir  neka bude stegnut.

– Zadržite položaj oko 20 sekundi te isto ponovite s drugom nogom.

– Napravite tri serije sa svakom nogom.

 

Komentari

komentara

error: Content is protected !!