Tri savjeta stručnjaka za kvalitetniji san

Stručnjakinja za spavanje Narwan Amini otkrila je za Houston Chronicle tri jednostavna savjeta kojih se morate pridržavati kako biste se tokom noći zaista dobro odmorili.

Iako neki ljudi mogu lako zadrijemati, to ne znači nužno da se odmaraju onako kako je potrebno organizmu.

Kod spavanja bitno je uzeti u obzir položaj tijela, okruženje u kojem spavate, kao i vrijeme u koje obično legnete u krevet.

U vezi s tim Amini je otkrila šta treba imati na umu kako biste poboljšali kvalitet svog sna.

Pazite na svoj položaj – iako postoje različiti položaji za spavanje, Narwan je tvrdila da je spavanje na boku najbolje iz više razloga. Kao prvo, daje vašoj kičmi dovoljno poravnanja i podrške.

Osim toga, ne samo da smanjuje male bolove u vratu ili leđima, već i pomaže vašem cjelokupnom unutrašnjem tijelu da pravilno funkcionira.

Kako biste smanjili jutarnje grčeve u vratu, najbolje je da ramena držite podalje od jastuka kako biste smanjili svaki dodatni prostor između vrata i dušeka, kaže Narwan.

Podesite okruženje – Kada se radi o okolini u kojoj spavate, najbolje je da bude mračno, tiho, uredno i hladno.

Dok su neki navikli da spavaju sa jednom nogom van pokrivača kako bi se ohladili tokom noći, to možda neće funkcionisati za sve.

Međutim, najbolja temperatura vaše spavaće sobe je otprilike 19 stepeni Celzijusa. Osim što ostaje hladna, neosvijetljena soba također održava vaš unutrašnji sat podešenim.

Uspostavite adekvatnu rutinu – Noćna rutina će se razlikovati za svaku osobu, međutim, Narwan je toplo preporučila izbjegavanje korištenja bilo kakve elektronike sat vremena prije spavanja.

“Umjesto toga, dobro je opustiti se uz jednostavnu aktivnost poput čitanja knjige, jednostavnog istezanja ili toplog tuša”, poručila je.

Međutim, ako ste navikli da zaspite uz buku televizora, stručnjakinja je predložila da isprobate opuštajuću aktivnost koja vas može polako potaknuti na odmor.

To čak može uključivati ​​i osnovne zadatke poput pranja zuba ili češljanja kose.