TRI KORAKA: Kako za kratko vrijeme smršati 5 do 10 kilograma

Da bismo se oslobodili neželjenih kilograma, nije potrebno podvrgavati se specijalnim režimima ishrane opasnim po zdravlje. Dakle, čvrsta volja, samodisciplina i izvjesne promjene u ishrani, i ‒ svako može smršati od pet do 10 kilograma za relativno kratko vrijeme.

1. Izbjegavajte so

Objavite rat soli ako želite da smršate. Izbjegavajte i šećer, jer i jedno i drugo dovodi do gojaznosti. Studije pokazuju da previše slane hrane, osim toga što dovodi do zadržavanja vode u tijelu, povećava glad. Ne jedite gotova jela, čips, grickalice, slatkiše, ne pijte gazirana pića. Radi malog zadovoljstva, priuštite sebi voće (jabuka, kruška, jagode, trešnje, pomorandža) i čaj u velikim količinama, koji ublažavaju glad.

2. Koristite hladnu vodu

Tuširajte se hladnom (ne ledenom) vodom, jer to od vašeg tijela traži da potroši više kalorija da bi se ponovo zagrijalo. A potrošnja kalorija vodi bržem gubitku neželjenih kilograma. Kako to funkcioniše?

Naše tijelo neprekidno radi u punom režimu kako bi održalo temperaturu od 36-37 Celzijusovih stepeni. Kada ga rashladimo, primorano je da potroši više kalorija da bi povratilo temepraturu potrebnu za stalni režim rada. A glavno gorivo za zagrijavanje tijela jeste glikogen. To je ono što koriste naši mišići, a kada ih ne angažujemo, naše tijelo koristi rezerve da se zagrije; skinite jedan sloj odjeće, snizite temperaturu u stanu, i, što je najvažnije, smanjite temperaturu vode za tuširanje, uz povremene hladne mlazeve. Ova metoda nije korisna samo prilikom mršavljenja jer ubrzava cirkulaciju, a kožu čini zdravijom i ljepšom.

3. Kontrolišite indeks tjelesne mase

Redovno računajte svoj indeks tjelesne mase. Osoba je gojazna ako je njen indeks telesne mase (body mass index – BMI) veći od 30 kg/m², dok vrijednost iznad 25 ukazuje na prekomjernu težinu. BMI se izračunava tako što se težina podijeli kvadratom visine izražene u metrima.