Trening od samo tri minute za noge i zadnjicu “Viktorijinih anđela” (Video)

Trening traje tri minuta, a radi se ili prije odlaska na spavanje, ili nakon što ujutru ustanete

Trejsi Anderson, najpoznatija fitnes instruktorka u Americi, otkrila je savršenu vježbu koja topi masne naslage oko koljena i kukova, čineći noge vitkijim i snažnijim.

Dovoljno je da se svaki dan pridržavate ovoga:

1. Mjesto treninga je krevet

2. Trening traje 3 minuta

3. Trening se radi ili kada se probudite ili kada uveče krenete na spavanje

4. Svaki dan morate da vježbate!

OJAČAJTE PREDNJI DIO BUTINA

Lezite na leđa, ruke stavite uz tijelo. Podignite obje noge pod pravim uglom, ispravite koljena što je više moguće. Sa tim ćete “izvući džepove” u kojima se masne naslage nalaze. Potom savijte i vratite noge u početni položaj. Vježbu ponovite 10 puta.

Ako osjetite da vam “gore” mišići na unutrašnjoj strani butine, dobro ste odradili vježbe.

Napomena: Kada podignete noge, one moraju da budu ravne “kao strijela”. Poenta je da se mišići dobro istegnu kako bi se “istopili” džepovi masnih naslaga.

ZATEGNITE ZADNJI DIO BUTINA

Vježba se sastoji iz dva dijela. Prvi dio: ležite na leđima, noge podignete i maksimalno povučete nožen prste ka plafonu. Držite koljena priljubljena pa onda savijte noge.

Napomena: Kada savijete noge neka vam stopala dodiruju zadnjicu. Vježbu ponovite 10 puta.

Drugi dio vježbe: ležite na leđima, noge su podignute i blago savijene (nisu više tako jako zategnute). Zatim jako zamahnemo nogama ka plafonu pokušavajući da podignemo zadnjicu što više možemo i da napravimo “sveću”. Nemojte zadnjicu da pridržavate rukama. Ruke su stalno naslonjene na krevet.

Ovu vježbu ponavljajte 20 puta.

Kada završite vježbu trebali biste osjetiti blagu napetost u mišićima donjeg dijela leđa i u bedrima.

ISTANJITE UNUTRAŠNJI DIO BUTINE

Ova vježba će pomoći da se istanje: gornji dio noge, unutrašnji dio butina i zadnjica.

Lezite na leđa, obje noge podignite. Ovaj put ih prekrstite: desnu nogu preko lijeve noge. Obje noge istegnite i priljubite jednu uz drugu. Zatim zamijenite noge, neka sada lijeva bude preko desne ali pazite da vam noge budu stalno zategnute i da blago vrše pritisak jedna na drugu.

Kao da u vazduhu oponašate makaze.

Ovu vježbu ponovite 10 puta.

Dobrobit ove vježbe mogu da osjete najviše oni koji se bore sa proširenim venama i oticanjem nogu.