Trejsi Anderson (43):Kako je nesigurna debeljuca postala omiljena holivudska fitnes trenerica

 

Nakon 90-minutnog vježbanja, ova četrdesettrogodišnja majka je željna pravog obroka, i za razliku od nekih drugih fitnes eksperata, ona ne bježi od mesa, slatkiša ili alkohola. Naprotiv, Trejsi obožava čokoladu i vino kojim često “spere” pohovanu piletinu koja je skoro svakodnevno na meniju za ručak

Trejsi Anderson (43) iz Njujorka nije se oduvijek mogla pohvaliti zavidnom figurom i tijelom zgodne djevojke kojim danas privlači poglede, ali i brojne slavne ličnosti, željne da postignu figuru iz snova. Trejsi je ovih dana zauzeta promovisanjem svojih fitness studija koji se nalaze na lokacijama širom Amerike, a uspjela se probiti i na evropsko tržište, pa ćete njen fitnes studio moći posjetiti i u Madridu ili Londonu.

U njenim studijima, članovi imaju priliku da iz prve ruke iskuse “Trejsi Anderson Metodu” koja se temelji na različitim časovima kardio vježbi, plesa, privatnih treninga i posebnih programa, sve u svrhu postizanje kompletne fizičke transformacije.

Nesigurna bucka

Kako tvrdi, njen revolucionarni pristup vježbanju se može primijeniti na svakoga, bez obzira na genetsku istoriju, što potvrđuje i životna priča Trejsi Anderson koja je sa svojih osamnaest godina imala čak dvadeset kilograma viška. Kao mlada djevojka, došla je u Njujork želeći da započne karijeru balerine, ali uprkos žestokim treninzima i izgladnjivanju, nikako nije mogla postići željenu težinu.

– Visoka sam tek 1,52 metra, pa sam zbog viška kilograma izgledala kao prava debeljuca. Nisam imala nimalo samopouzdanja, i nada da ću ikada postati balerina je polako blijedila – kazuje Trejsi.

Iako njena majka ima figure balerine, Trejsin otac se čitav život borio sa viškom kilograma, a sa takvom genetskom predispozicijom, Trejsi nije imala izbora nego da odustane od svog sna da postane profesionalna plesačica.

Trejsi je za to vrijeme bila udata za profesionalnog košarkaša koji je patio od bolova u leđima, i koji se za pomoć obratio jednom ljekaru iz Puerto Rica. Ovaj ljekar je sportistima savjetovao da moraju ojačati pomoćne, manje grupe mišića kako bi se smanjio pritisak sa većih mišićnih grupa, čime se daje šansa da se oštećeno mišićno tkivo oporavi.

Ovaj koncept je ostavio veliki utisak na Trejsi koja se po povratku u SAD dala u istraživanje. Znala je da je tajna u aktiviranju manjih mišićnih grupa koji uvijek moraju biti u pokretu, što je predstavljalo veliki izazov. Ipak, zahvaljujući znanju o pokretima tijela koje je pokupila na časovima baleta – vjerovala je da će uspjeti pronaći način.

 Program jači od genetike

Nakon godina istraživanja, samotestiranja i odricanja – Trejsi je u potpunosti transformirala svoje tijelo i time stvorila ranu verziju danas izuzetno popularne Trejsi Anderson metode. Poslije ovog otkrića, Trejsi pakuje kofere i odlazi u Indijanu gdje je sakupila testnu grupu od stotinu žena.

Nakon pet godina intenzivnog rada sa svojom grupom, Trejsi postaje kao opsjednuta. Počinje stvarati vlastite programe vježbanja i ishrane koji se obnavljaju svakih deset dana čime se pogađaju manje mišićne grupe.

Žene sa kojima je radila su imale različite genetske predispozicije i tipove tijela, ali Trejsi je uspjela da svakoj od njih pomogne da dobiju vitko i mišićavo tijelo. Ukratko, otkrila je kako da kroz trening i ishranu dobije toliko željeno tijelo plesačice.

 Na meniju vino, sir, čokolada…

– Dan mi počinje u 06:45 ujutro, i to uz organsku kafu sa mlijekom. Nakon što djecu otpratim u školu, volim popiti proteinski šejk ili organsku kašu od skuhanog grožđa ili jabuke. Inače nisam ljubitelj voća, ali ovakav obrok mi daje dovoljno energije za vježbanje i dobar je za jutarnju probavu – tvrdi Trejsi.

Nakon 90-minutnog vježbanja, ova četrdesettrogodišnja majka je željna pravog obroka, i za razliku od nekih drugih fitnes eksperata, ona ne bježi od mesa, slatkiša ili alkohola. Naprotiv, Trejsi obožava čokoladu i vino kojim često “spere” pohovanu piletinu koja je skoro svakodnevno na meniju za ručak.

– Veliki sam ljubitelj čokolade, a najdraža marka mi je Blanxart Chocolate con Leche, i tokom dana pojedem barem pola table ove poslastice. Obožavam meksičku kuhinju, tako da se u mojim receptima često mogu naći naćosi sa čipsom bez glutena, prženi pasulj, pavlaka, isjeckani sir, paradajz, luk i piletina – objašnjava Trejsi Anderson.

Nakon ovako bogatog ručka, vrijeme je za večeru i malo laganije obroke – grilovana riba i velika zdjela pohovanog povrća.

– Za večeru se volim počastiti vinom, ali nikada više od dvije čaše – tvrdi zgodna Trejsi.

Celebrity klijentela

Kada je 2006. godine rodila svoje drugo dijete, poznata glumica Gvinet Paltrov suočila se sa problemom koji muči sve novopečene majke svijeta – viškom kilograma. U svijetu Holivuda gdje se svaka mana preuveličava i gleda osuđujućim očima, Gvinet je znala da će morati dobro zapeti da se što prije vrati u staru formu.

Iako je uvijek bila poznata kao holivudska mršavica koja je dobro pazila na svoj izgled, Gvinet nije uspjela da skine suvišnih deset kilograma tradicionalnim režimima ishrane i vježbanja. Srećom po nju, dok je iste te godine radila na snimanju Iron Mana, upoznala je Trejsi koja je odmah uzela pod svoj režim, a već nakon deset dana vježbanja sa svojom novom prijateljivom, Gvinet je u struku izgubila nevjerovatnih 27 centimetara. Oduševljena rezultatima, Gvinet predlaže Trejsi da postanu poslovni partneri i da počnu raditi na širenju vijeti o Trejsinoj metodi vježbanja.

U godinama koje će uslijediti, Trejsi će pomoći desetinama poznatih da transformišu svoja tijela, a Dženifer Lopez, Alesandra Ambrosio, Viktorija Bekam i Olivida Vajld su samo neka od imena kojia se nalaze na Trejsinoj listi zadovoljnih klijenata.

 15 pravila za tijelo iz snova

Ukoliko se već aktivno bavite fitnesom, Anderson savjetuje da odgovarajući trening treba trajati jedan sat dnevno, šest dana u sedmici.

Trideset minuta radite kardio trening (plesanje, džogiranje, aerobik), i trideset minuta radite vježbe sa tegovima. Vježbajte šest dana u sedmici do kraja života, jer svaki preskočen trening znači da će se kilogrami početi gomilati.

Početnicima savjetujem da počnu sa vježbanjem u trajanju od tri do četiri dana sedmično, a nakon mjesec dana da uključe i peti i šesti dan – kazuje Trejsi.

Jedite čiste protein koji se nalaze u piletini i riži. Piletina i riba je jedino meso koje jedem. U ishrani su obavezna i jaja, dosta povrća, a od grickalica volim bademe i tamnu čokoladu. Možete se, kao i ja ponekad počastiti sladoledom ili pomfritom, ali uz redovan režim treninga to vam neće predstavljati prevelik grijeh.

Nemojte se previse opterećivati razmišljanjem o tome šta će vam biti sljedeći obrok. To su mentalne igrice koje uopšte ne volim. Jedino što u potpunosti izbjegavam u ishrani su pretjerano obrađene namirnice, gluten i meso poput teletine.

Pijte što je moguće manje alkohola. Volim popiti čašu vina, ali veoma rijetko. Alkohol će usporiti vaš medabolizam na tri dana nakon konzumacije, i to je idealno stanje za skupljanje viška kilograma.

Kao i brojni drugi fitnes treneri, Trejsi zagovara trčanje umjesto čučnjeva kako bi se istonirali trbušni mišići.

Pokreti vježbi trbušnjaka i čučnjeva aktiviraju samo jedan dio tijela čime se stvara neravnoteža. Kako bi trbušni mišići došli do izražaja, radije u trening rutinu ubacite i trčanje, koje ne samo da će sagorjeti kalorije, već će pomoći jačanju trbušnih mišića. Što brže budete trčali, i što se kraće budete oporavljali, to će vaši trbušnjaci brže doći do izražaja – tvrdi Anderson.

Nemojte trenirati na prazan stomak, jer nećete imati dovoljno energije ni volje da kvalitetan trening istjerate do kraja. Prije treninga, popijte proteinski šajk ili barem vodu kokosa koja je bogata elektrolitima.

Svaka zdrava promjena počinje od zdravog i čistog uma. Ukoliko ste zaokupljeni problemima koji su se nakupili tokom sedmice, lakše će vam biti ako sve fino zapišete u dnevnik. Kada su vam misli i emocije sređene, lakše ćete i svoje zdravlje dovesti u red i biće vam jednostavnije posložiti prioritete.

Nakon napornog treninga, tijelu je potrebna kombinacija proteina i ugljikohidrata da obnovi mišićno tkivo i zalihe energije. Zbog toga, uvijek u svojoj torbi imam tablu tamne organske čokolade koja mi osim energije, podiže i raspoloženje.

Ako ćete vježbati, onda vježbajte. Teretana nije mjesto za gledanje u ekrane, mobitele ili listanje magazina. Isključite svijet oko sebe i fokusirajte se na ono što radite i na svoj cilj.

Vježbanje može, i treba biti zabavno. Zbog toga, moji časovi vježbanja uvijek uključuju plesanje ili Zumbu što moji učenici obožavaju, iako poslije jedva mogu da se pomjere od iscrpljensoti.

Moj moto je “Rano u krevet, rano iz kreveta”. Volim vježbati ujutro jer nakon toga imam vremena za sve druge stvari poput spremanja doručka, izlaska ili poslovnih sastanaka. Naučna studija je nedavno dokazala da ljudi koji se bude iza deset sati ujutro, konzumiraju 248 kalorija više po danu, jedu manje voća i više brze hrane. Izgovori poput “Prespavao sam” više ne važe, jer svako može namjestiti alarm da ga probudi na vrijeme.

Vježbajte uz muziku! Energično i glasno! Napravite plejlistu najdražih pjesama uz koje ćete vježbati jače i intenzivnije.

Nađite prijatelja koji će vas motivisati na vježbanje ili čak vježbati sa vama. Ovo će vam pomoći da se držite cilja, i nema ničeg boljeg od malo takmičarskog duha za sagorijevanje suvišnih kalorija.

Ne vidim potrebu za detoksikacijskim sokovima. Smatram da sve potrebne nutrijente možemo dobiti iz kvalitetne ishrane bazirane na proteinima i povrću, tako da vjerujem da je pravilna ishrana i režim treninga dovoljna detoksikacija.

Jedno od stvari koje u potpunosti izbjegavam su gazirana pića, koja nisu ništa drugo nego voda puna hemikalija i šećera. Pijte vodu. Ne vodu od kokosa, već običnu vodu! Naša tijela jednostavno ne znaju šta učiniti sa gaziranim pićima, tako da ta tekućina dugo ostaje u ogranizmu uzrokujući upale.

 

error: Content is protected !!