Tajne zdravih žena koje nikada nisu prehlađene i bolesne

Pitate se šta je s onim ljudima koji nekako uvijek izbegavaju dosadne prehlade? Kako to rade? Koja je njihova tajna? Imaju li neki superotporan imunitet? Pa, i ne baš. Tajna je u vrlo jednostavnim svakodnevnim navikama koji ih štite i održavaju zdravima.

Fiksno vrijeme za spavanje
Istraživanja pokazuju da osobe koje spavaju osam sati svake noći imaju manje šanse da se razbole od onih koje spavaju sedam sati ili manje. Razlog? Vaše tijelo obnavlja se noću i reguliše hormone stresa koji vas mogu učiniti osjetljivijima na infekcije.

Jedite šareno
Hrana bogata antioksidansima, poput batata (koji sadrži beta karoten), agruma i crvenih paprika (vitamin C), badema (vitamin E) i crnim grožđem ili vinom (u kontrolisanim količinama, naravno) obnavlja ćelije i pomaže im u borbi protiv mikroba i bakterija.

Mislite na crijeva
Spoljašnji svijet svakodnevno unosite u svoje tijelo i, iako su većina tih bakterija i mikroba bezopasni, od nekih se zaista možete razboljeti. Tu veliku ulogu igraju vaša crijeva. Dobre bakterije mogu ojačati vaš imuni sistem, pa bi bilo dobro uzimati probiotike koji sadrže dobre bakterije – bar u razdoblju prehlada i gripa.

Ne preskačite pranje ruku
Ne morate biti baš bolesno opsjednuti pranjem ruku u svakom trenutku, ali ćete rizik od bolesti smanjiti od 15 do 50 posto ako budete prali ruke onda kad se to od vas očekuje – prije pripremanja hrane, prije obroka ili nakon kašljanja ili kijanja. Dobro ih istrljajte sapunom oko 20 sekundi, a kod sebe uvijek imajte dezinfekciono sredstvo za ruke – s bar 60 posto alkohola.

Grlite se
Nađite se s prijateljima – posebno onda kad prolazite kroz težak period ili imate problema kod kuće/na poslu. Jedno istraživanje pokazalo je da ljudi s najviše podrške u stresnim situacijama imaju vrlo male šanse od oboljenja ili zaraze virusom – a zagrljaji jačaju imuni sistem.

Ostanite smireni
Studije pokazuju kako lagana joga (uz vežbe disanja) pojačava imunitet i to već dva sata nakon početka vježbanja. Ako se često susrećete sa stresom, okušajte se u opuštajućoj jogi ili vježbama disanja i meditaciji.

Komentari

komentara

error: Content is protected !!