Tajna uspješnih ljudi: Ove tri riječi će vas učiniti ekspertom za upravljanje vremenom

Za mnoge je upravljanje vremenom čarobni ključ uspjeha. Imate listu obaveza koja raste brže nego što možete da radite. Investirate u sisteme, knjige i planere, sve u nadi da biste savladali vaše vreme. Kada biste mogli pronaći samo pravi trik da ostanete na vrhu i završite sve obaveze!

Jedina stvar koja može biti potpuno u vašoj kontroli jeste vaše vrijeme.

Ovu kontrolu možete potvrditi i naučiti da budete stručnjak za upravljanje vremenom bez uvođenja novih sistema ili elaboriranja procesa. To je jednostavno uz tri riječi:

1. Delegat
Svakog dana, zapitajte se šta možete delegirati. Umjesto da dodate sve više obaveza na vašu listu, pogledajte najneposrednije stavke i počnite da ih delegirate drugima koji su kvalifikovani da ih uče. Nijedan lider nikada nije postigao veličanstvenost time što je sve sam odradio.

2. Eliminisati
Oslobodite se svih nepotrebnih stavki na vašoj listi i umjesto toga fokusirajte se na najvažnije stvari. Organizujte listu obaveza po prioritetu i počnite da eliminišete sve što ne pripada vrhunskoj kategoriji. Pomažući vam da se fokusirate na najvažnije zadatke, postavljanje jasnih prioriteta i granica pomaže vam da budete produktivni, a ne samo zauzeti. Eliminišite sve što vam ne pomaže da uspete ili da se krećete ka viziji uspjeha. Zapamtite, ako posvetite pažnju baš svakom zadatku, onda niste odvojili prioritete. Postavite prioritete i granice.

3. Ubrzati
Jednom kada savladate osnove delegiranja i uklanjanja zadataka, možete početi da se krećete u napredniju veštinu ubrzavanja vaših namjera. Izdvojte 15 minuta dnevno da biste radili na dugoročnom cilju. Možda ćete raditi duže, ali 15 minuta je dovoljno za početak. I zapamtite, savršenstvo je neprijatelj napredovanja. Najbolji način za obavljanje posla je jednostavno započeti, a ideja o ubrzanju je pronaći način umjesto da pronađe izgovor.

Vaša budućnost stvara ono što radite danas, a ne sutra, pa se fokusirajte na produktivnost umjesto da budete zauzeti.

Dobro organizovan život pronađe vrijeme za sve što je važno, što zauzvrat dovodi do efikasne akcije, produktivnosti i na kraju uspjeha.

Komentari

komentara