Tajna savršenog izgleda pop kraljice Madone: Dijetalni režim kao filozofija života

Šezdesetogodišnja Madona oduvijek je izgledala vitko i zgodno, i sa 16 i 26 i 46 godina, ali sada kada gazi sedmom decenijom života, Madona još uvijek izgleda savršeno. Njena ishrana slična je ishrani vegana (osoba koje ne jedu meso, jaja i mliječne proizvode)

Madona Luiza Veronika Čikone (Madonna Louise Veronica Ciccone), poznata po nadimku Kraljica popa, svestrana je američka umjetnica, poznata po inovativnim muzičkim spotovima, ali i kontraverznim nastupima. Kao najuspješnija pjevačica svih vremena, 2000. godine kada je zabilježila rekordnu prodaju albuma dobila je ulaz i u Ginisovu knjigu rekorda.

Danas je ikona – muzička, modna, a njen izgled je posebna priča. Iako ima 60 godina, njena figura još uvijek mami uzdahe muškaraca, ali i žena diljem svijeta. Pitate se, kako? Madona je, naime, kako je objavljeno u listu The Mirror, zaposlila nekoliko zdravstvenih stručnjaka koji joj pomažu da uspori proces starenja.

O njenim vježbama, dijetalnom jelovniku i novom stilu života, za medije je neke “sitnice” objelodanila Trejsi Anderson (Tracy Anderson), jedna od njenih ličnih trenerica:

  • Pored intenzivnih kardio vježbi, Madona se odlučila za makrobiotički način ishrane i puno lososa – zbog njegovih “anti-age” svojstava.
  • U suštini, više se radi o životnoj filozofiji nego o dijeti: cilj je pronaći unutrašnju harmoniju. Upotrebljavaju se samo prirodne (dakle ni slučajno industrijski obrađene) namirnice – naglasila je Trejsi.

Njena ishrana slična je ishrani vegana (osoba koje ne jedu meso, jaja i mliječne proizvode). Na njenom jelovniku nalaze se riba, kaše od žitarica, salata, mahunasto povrće i morske alge.

Tri najvažnija pitanja

Da li su dozvoljeni “grijesi”?

Nikako! Madona ne puši, ne pije alkohol i izbjegava slatkiše kako svoj organizam ne bi opterećivala šećerom. Također, redovno se bavi sportom.

 Kako održava top-formu?

Čelična disciplina i strogi sportski program – Madona vježba dva sata dnevno, bez obzira na to gdje se nalazi: najprije trči (45 minuta) i opušta se, nakon toga vježba u fitnes studiju ili praktikuje jogu. Pored toga, redovno vježba i pilates, džez balet i hiphop, zbog čega važi za najuvježbaniju pjevačicu.

Trik mršavljenja?

Disko diva svaki zalogaj sažvaće trideset puta. Na taj način postiže pozitivan efekt: prilikom žvakanja, do mozga dopire signal o sitosti. Tako se automatski manje jede!

 

JELOVNICI

Tri varijante Madoninog jelovnika

PRVA VARIJANTA:

 

Doručak: poridž (kaša od ječmenih pahuljica u vodi ili u sojinom mlijeku) sa medom

 

Ručak: smeđa riža sa ribom, lećom i drugim povrćem

 

Večera: kombinacija tofua, algi, povrća i pšeničnih klica

 

DRUGA VARIJANTA:

 

Doručak: Kaša od zobi i bobica pšenice u sojinom mlijeku

 

Ručak: Riba iverak ili bakalar

Večera: Zelena salata

TREĆA VARIJANTA:

Ručak: rižoto od bundeve, salata

Večera: pečeno povrće s tofuom (200 g tofua narezanog na kockice, očišćen i nasjeckan luk, tikvica narezana na kockice, 2 manja patlidžana narezana na kockice, očišćena mrkva i izrezana na uzdužne trake, 2 kašičice maslinova ulja, majčina dušica, sol, biber).

Osnovni principi Madonine dijete

Hranu treba jesti kada je prisutna glad, dobro žvakati kako bi se bolje probavila, a hranjive tvari apsorbirale. Hrana se tretira s dužnim poštovanjem, a jelu pristupa opušteno. Pri pripremi obroka treba imati na umu balans između yin i yang namirnica. Pijenje je ograničeno na osjećaj žeđi, a za piće i kuhanje koristi se pročišćena voda. Preporučljiva su najmanje 2 – 3 obroka na dan, bez pretjerivanja.

Pri pranju tijela treba koristiti mlaku vodu. Pranje ne smije trajati predugo, kako se ne bi narušila ravnoteža kože. Upotreba mikrovalne pećnice u makrobiotici nije preporučljiva, već se za kuhanje treba koristiti plin ili vatra.

Osim vode, makrobiotička prehrana uključuje čaj i kafu na bazi žitarica te povremeno zelene i biljne čajeve. Vino i pivo dopušteni su samo u posebnim prigodama.

Negativne strane Madonine dijete

Ipak, Madonin jelovnik nije savršen. Naime, nutricionisti mu zamjeraju nedovoljnu količinu tekućine, voća i sirovog povrća. Zbog ograničavanja nekih namirnica, može doći do nedostatka kalcija, vitamina D, vitamina B12 i željeza, pa je uputno uzimati njihove nadomjeske.

U svakom slučaju, mnogi tvrde kako ona zapravo boluje od ortoreksije, stanja u kojem želja za zdravljem i dijetama graniči sa opsesijom, no na takve glasine, ona samo odmahuje rukom, ne želeći previše otkrivati stvari iz svog privatnog života. Zato, ipak oprezno!

(aura.ba)

 

Komentari

komentara