Svakodnevne navike zbog kojih dobijamo na težini

Odavno već ne jedete brzu hranu, izbjegavate slatkiše i redovno vježbate, ali nekoliko suvišnih kilograma kao da su se zaijepili za vas. Malo ko pretpostavlja da mu uobičajeni jutarnji rituali mogu smetati u namjeri gubitka suvišnih kilograma.

Prema našim istraživanjima došlo je vreme da se odreknete sledećih 5 navika:

1. Predugo spavate

Ukoliko prekratko spavate tijelo će da luči više hormona stresa – kortizola, što će dovesti do povećanog apetita. Međutim, ni previše sna nije dobro. Prema studiji naučnog magazina „PLOS One“ ako spavate više od 10 sati, indeks masti u vašem tijelu će se znatno povećati. Nije ni čudo što ljekari preporučuju od 7 do 9 sati sna.

2. Spremate se u mraku

Ne otvarate prozore i ne dižete roletne kad se probudite? To je drugi razlog problema sa kilažom. Svjetlost i sunčevi zraci značajno utiču na metabolizam i pomažu da se vaše tijelo probudi, navodi se u istraživanju „Plos One“ U mraku, organizam i dalje se ponaša kao da je u pasivnom stanju.

 

3. Bježite od vage

Univerzitet u Kornelu ustanovio je da je bolje da redovno pratite svoju kilažu. Najbolje vrijeme za mjerenje kilograma je ujutru nakon buđenja, prije jela i pića. S obzirom da u toku noći organizam izgubi višak vode, jutarnja kilaža je najmjerodavnija.

4. Ne doručkujete redovno

Univerzitet u Tel Avivu u svojoj naučnoj studiji ističe da je doručak najvažniji obrok u toku dana. Balansirani jutarnji obrok trebalo bi da sadrži oko 600 kalorija, proteine, ugljene hidrate i mali desert.

Komentari

komentara